TommyHansen 2972 Skrevet 1. Januar, 2015 (edited) Min egen favorit er helt sikkert Cam 4, hvor der er mange dejlige piger, der viser hvor mange forskellige måder man kan vise sin mis frem på, og hvordan man kan lege med den, med eller uden legetøj. Der er af og til også danske piger på Cam 4, men desværre ikke særligt mange. Men alle de udenlandske er bestemt også skønne at kigge på. Redigeret 1. Januar, 2015 af TommyHansen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. Januar, 2015 Tommy hansen vist du godt vil se nogle dansk piger på cam prøve den der hedder dkwebcam der er nogle sexy piger du kan tømmermænd kanonen med glædelig nyt år Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 2. Januar, 2015 Chaturbate.com Venligst French Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 2. Januar, 2015 Der er kun en pige jeg ser cam shows med, og det er Catalina Cruz. Skide lækker, og et skønt menneske. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1256 Skrevet 2. Januar, 2015 Chaturbate.com er min foretrukne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2972 Skrevet 2. Januar, 2015 Takker for svarene. Chaturbate har jo den fordel, at det meste er gratis. Det kan man ikke sige om dkwebcam. Men der ser til gengæld ud til at være rigtigt mange lækre danske piger på dkwebcam, men det er nok ikke så tit, at de er på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frddblk 1144 Skrevet 2. Januar, 2015 Bruger selv myfreecams.com Masser af piger. Og ofte er der show uden at de går "private" Bare der er nok der tipper. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg