Hop til indhold

Recommended Posts

Hej med jer

Jeg kan se der hvor Stine havde total relaxing før, er der nu kommet noget der hedder Helsecenter Thaidan! Nogen der ved om der tilbydes ekstra på stedet? Og i så fald, hvordan ser pigen/pigerne ud derinde?? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Stine arbejder med noget der hedder "Soul relaxing Odense", men tror at det pt. er på hobbybasis. Tror at hun blev træt af mænd, der ville have en hånd. Alt håb synes at være ude for os, der har nydt godt af hendes tantramassage (som ikke var tantra, men dog alligevel godt ;-))

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil langt fra kalde det, happy ending hos Stine, selvom jeg kom, hun trykkede og masserede bare de rigtig steder, og da det kom til lingam massagen, spyttede fyren også, hun lod som ingenting tørrede mig og forsatte, efterfølgende fik jeg vand, en go snak og er knus.... Jeg ville gerne komme igen, men kun for den dejlige (tantra) massage.... En rigtig sød pige med masser af varme og overskud, og passion for sit job

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...