Hop til indhold

Helsecenter Thaidan Østergade?

Featured Replies

Skrevet

Hej med jer

Jeg kan se der hvor Stine havde total relaxing før, er der nu kommet noget der hedder Helsecenter Thaidan! Nogen der ved om der tilbydes ekstra på stedet? Og i så fald, hvordan ser pigen/pigerne ud derinde?? ;)

Skrevet

Du må op på hesten og ind og tage en for holdet. Og melde tilbage med hvad du oplevede. ;)

Skrevet
  • Author

Ha ha, ja det ender det sgu nok med! Kunne også godt trænge til en god gang massage ;)

Skrevet

Stine arbejder med noget der hedder "Soul relaxing Odense", men tror at det pt. er på hobbybasis. Tror at hun blev træt af mænd, der ville have en hånd. Alt håb synes at være ude for os, der har nydt godt af hendes tantramassage (som ikke var tantra, men dog alligevel godt ;-))

Skrevet

Jeg vil langt fra kalde det, happy ending hos Stine, selvom jeg kom, hun trykkede og masserede bare de rigtig steder, og da det kom til lingam massagen, spyttede fyren også, hun lod som ingenting tørrede mig og forsatte, efterfølgende fik jeg vand, en go snak og er knus.... Jeg ville gerne komme igen, men kun for den dejlige (tantra) massage.... En rigtig sød pige med masser af varme og overskud, og passion for sit job

• 2 weeks later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.