Hop til indhold
The Deep

Jennifer - romantica

Recommended Posts

he he hun har åbenbart lige så meget at lave som Zenia hos SG......... ingen besøg overhovedet.

 

Men lækker ser hun da ud, hvis billederne er ægte.

 

Du må nok selv ta hende, så tar jeg Zenia og så kan vi udveksle erfaringerne med hinanden :-P  :-P  :-P

 

Godt nytår

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har villet besøge dem begge, men er gået igen efter at have mødt dem. Så min vurdering er derfor kun baseret på det umiddelbare indtryk.

 

Jennifer var ikke en ungpige som beskrevet, men noget ældre og ikke stram som forventet af en ungpige. Billederne er ægte nok, men der er lavet en del retouchering for tatoveringer og andet.

 

Zenia var heller ikke min type. Yngre end Jennifer og pænere, men ikke af den statur som billederne indikerer.

 

Men som sagt bare mit personlige førstehåndsindtryk, og de kan jo for andre sagtens være lækre og gode til deres håndværk.

 

Skulle jeg komme med en positiv anbefaling ville det være Paris på PG eller Magdalena, der er tilbage i slutningen af januar.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mener da ikke at Jennifer har nogen tatoveringer. - Og ungpige det er hun da også selvom du har ret i af hun kropsmæssigt ikke er superstram...men det vinder hun snildt tilbage i sin lillepige personlighed og indlevelse.

Charlatan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jennifer tungekysser ikke, men da jeg tikendegav, at jeg havde lyst til at kysse med hende, tørrede hun den friske læbestift af - mest for min skyld - og jeg kunne kysse alt det, jeg ville på hende lille fine mund - som læbekys.

(Det er godt nok en gammel tråd, du har fundet frem. Jeg har selv anmeldt et besøg hos Jennifer for ikke så længe siden, så det gentager jeg sige her):

Ja, for nogle timer siden. Jeg har længe kigget på Jennifers tidligere billedserie. Især billedet, hvor hun ses skråt bagfra på strakte ben og med numsen i centrum. Hendes ugentlige vagter lørdag eftermiddag og aften har jeg ikke lige kunnet nå frem til. Siden er hun også dukket op hos Sexy Club i Søborg om fredagen. Det skulle give lidt flere muligheder. Nu kom der så nye billeder, - igen et billede af Jennifers ende stukket endnu mere skråt bagud , - endnu mere lokkende. (Lige for en ordens skyld - Jeg synes endnu mere om hende set forfra). Nu blev det så på Romantica en dejlig lørdag eftermiddag.

Det lille væsen kommer ind og hilser på ved at give hånd. Bedårende! - Lidt efter står jeg med hende i lokalet i splitternøgen udgave. Hun er ikke stor. Hun er til gengæld ganske sej. Jennifer kan tåle at blive rørt ved, - at blive taget fat i. Jeg måtte stikke fingre i skeden på hende, og hun sagde, at det var rart. Det lille menneske havde mange kræfter under hendes særdeles venlige behandling af mig. Jeg kunne lægge min hele vægt hen over hende og rå-kneppe hende, og hun sagde, at det var rart.

Vi havde en god time med sex og snak. Jennifer er kvik i hovedet. - Jeg blev fulgt til dørs af en lille nøgen pige, og jeg gik derfra med en glad bevidsthed om, at de penge var godt  givet ud.

PS.: Jennifer er måske en rigtig god erstatning for lille Anna, som var på Sexy Club, men som forsvandt pludseligt igen.

Redigeret af Pigeforskeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Pigeforskeren

Tak for svaret.

Øv at hun ikke tungekysser.

Ægte kæresteoplevelser, som hun reklamere med, er i min bog med tungekys, og det er også min opfattelse at det tit er med, men man kan aldrig vide det med sikkerhed.

Jeg havde ellers tænkt mig at besøge hende hvis det var.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan være enig med dig i, at rigtige tungekys hører med, for at knebberiet skal være rigtig vellykket. Ikke desto mindre syntes jeg, at der var så mange andre kvaliteter ved Jennifer, at jeg nok finder ned til hende igen ved lejlighed. Hendes øvrige imødekommenhed, hendes fornuftige og modne snak. Hun vidste en hel del om miljøet, kendte mange af de andre piger, - og en sådan snak var ganske givende. - Og så er hun altså så sød at se på og røre ved.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...