The Deep 158 Skrevet 31. December, 2014 Ægte E JA TAK http://www.cassiopeiastars.dk/pigen.asp?id=718 Hun er 100% real og er helt klar en debuterende NEWBIE Hun vælger selv folk og jeg var en som hun vil. Jeg vil ikke afsløre alt men hvis du er real med hende så er hun real med dig. Normalt når jeg læser fast feminine figure så bliver jeg bange. Coco er ikke slank med slet ikke STOR. Har haft hende to gang og regne med 2 mere I næste uger. Være søde fellas PS – hun er ikke til pirringsfransk The Deep 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hasso 0 Skrevet 31. December, 2014 var hon dansk?? har hon söt anikte? tack för recensionen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest hjorten Skrevet 1. Januar, 2015 Ægte E skriver du og på hjemmesiden er det G fandens til forskel... i am confused. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 1. Januar, 2015 (edited) Ægte E skriver du og på hjemmesiden er det G fandens til forskel... i am confused. Well, deep har en kreativ tilgang til sproget, og klinikker har en kreativ tilgang til virkeligheden. Mon ikke billederne er den bedste indikator, selvom de også nogle gange er lidt kreative? Redigeret 1. Januar, 2015 af Bebop 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McClane 63 Skrevet 1. Januar, 2015 Jamen lad os da håbe at Coco holder i længden,ikke noget så godt som store ægte babser på en slank pige,men det er godt nok mange vagter hun påtager sig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mikehannigan 9 Skrevet 2. Januar, 2015 Ægte E JA TAKhttp://www.cassiopeiastars.dk/pigen.asp?id=718 Hun er 100% real og er helt klar en debuterende NEWBIE Hun vælger selv folk og jeg var en som hun vil. Jeg vil ikke afsløre alt men hvis du er real med hende så er hun real med dig. Normalt når jeg læser fast feminine figure så bliver jeg bange. Coco er ikke slank med slet ikke STOR. Har haft hende to gang og regne med 2 mere I næste uger. Være søde fellas PS – hun er ikke til pirringsfransk The Deep Hvordan er hendes personlighed - virkede hun glad og sød? Og hvordan føltes hendes bryster? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg