Liv 14215 Skrevet 31. December, 2014 (edited) Hvad sker der med overskriften i annoncedelen, hvert ord skrives med stort begyndelsesbogstav? Jeg prøvede at rette overskriften, så det blev med små bogstaver, men næ nej, den gik ikke. Jeg håber det er en fejl, for kønt er det da ikke Aha, måske er det ALLE overskrifter? For det skete også her. Er det drillenissen? Redigeret 31. December, 2014 af Liv 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 31. December, 2014 Det ser ud til at fænomenet eksisterer i alle annoncerne oprettet i dag , indtil videre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 31. December, 2014 Jep og alle andre indlæg fra i dag også. Det plager mine følsomme øjne ;) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 31. December, 2014 tjah. omvendt kan man argumentere for at det osse kan plage ens følsomme øjne, hvis alle ord konsekvent er stavet med lille begyndelsesbogstav. men jeg vil osse gerne have en forklaring på hvad baggrunden er for denne ændring. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 31. December, 2014 tjah. omvendt kan man argumentere for at det osse kan plage ens følsomme øjne, hvis alle ord konsekvent er stavet med lille begyndelsesbogstav. men jeg vil osse gerne have en forklaring på hvad baggrunden er for denne ændring. Det har du helt ret i; det første bogstav i hver sætning skal naturligvis med stort ;) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Administrator 6269 Skrevet 31. December, 2014 Det var mig som havde ramt en forkert indstilling, det skulle gerne være rettet igen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 31. December, 2014 Dejligt, tak for den hurtige indsats Godt nytår fra Liv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg