Hop til indhold

Overskrifter I Annoncedelen

Featured Replies

Skrevet

Hvad sker der med overskriften i annoncedelen, hvert ord skrives med stort begyndelsesbogstav? Jeg prøvede at rette overskriften, så det blev med små bogstaver, men næ nej, den gik ikke. Jeg håber det er en fejl, for kønt er det da ikke ;)

Aha, måske er det ALLE overskrifter? For det skete også her. Er det drillenissen?

Redigeret af Liv

Skrevet

Det ser ud til at fænomenet eksisterer i alle annoncerne oprettet i dag , indtil videre :D

Skrevet
  • Author

Jep og alle andre indlæg fra i dag også. Det plager mine følsomme øjne ;)

Skrevet

tjah. omvendt kan man argumentere for at det osse kan plage ens følsomme øjne, hvis alle ord konsekvent er stavet med lille begyndelsesbogstav. 

men jeg vil osse gerne have en forklaring på hvad baggrunden er for denne ændring. 

Skrevet
  • Author

tjah. omvendt kan man argumentere for at det osse kan plage ens følsomme øjne, hvis alle ord konsekvent er stavet med lille begyndelsesbogstav.

men jeg vil osse gerne have en forklaring på hvad baggrunden er for denne ændring.

Det har du helt ret i; det første bogstav i hver sætning skal naturligvis med stort ;)
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.