Hop til indhold
CUPIDO

Gadepige, Lene

Recommended Posts

Lene, alder midt i 30erne +,

nogen der har haft sex kontakt med hende.

Blow med 200, uden 400

Blow med + sex 400.

har hun oplyst mig.

Kan der komme nogen anmeldelser

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg fik et bowjob her forleden af en GP og mener hun hed Lene. Hun er dansk og 30+ Hun ser okay ud.

Jeg gav 300 og det var uden kondom. Hun suttede godt og jeg kom i munden på hende. Hun var snaksaglig og sagde jeg bare kunne instruerer hende, så det blev godt for mig.

Vi kørte ud til Carl F, lige der ved det gamle ABB. Der plejer hun at servicere :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lene er en sød pige at snakke med, har ikke afprøvet hendes færdighed, endnu.

Jeg ved hvor hun bor, og kan ringe til hende så akterne kan foregå i varmere omgivelser.

Pladsen som pigerne bruger ved C.F. Har fået ny ejer, og håndværkerne er i fuld gang med renovering.

Så når firmaet begynder at etablerer sig i bygningen, stopper det jo nok med at komme der for udførelsen af diverse sex akter.

Men der er jo mange andre steder i nærheden, som danske og udenlandske piger benytter.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lene er en sød pige at snakke med, har ikke afprøvet hendes færdighed, endnu.

Jeg ved hvor hun bor, og kan ringe til hende så akterne kan foregå i varmere omgivelser.

Pladsen som pigerne bruger ved C.F. Har fået ny ejer, og håndværkerne er i fuld gang med renovering.

Så når firmaet begynder at etablerer sig i bygningen, stopper det jo nok med at komme der for udførelsen af diverse sex akter.

Men der er jo mange andre steder i nærheden, som danske og udenlandske piger benytter.

Hej Cupido

Godt nytår, ved du hvordan man kommer i kontakt med Lene ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Cupido

Godt nytår, ved du hvordan man kommer i kontakt med Lene ?

Hej Cupido.

Jeg vil også gerne høre hvor man får fat i Lene...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så har Lene fået åbnet sin telefon igen, og er til at komme i kontakt med når hun ikke har herre besøg!!

Måske du så lige kunne skrive evt. PB med hendes kontaktdata.

Ved du hvilke tidspunkter på døgnet at hun er lettest at overtale til lidt hygge?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så har Lene fået åbnet sin telefon igen, og er til at komme i kontakt med når hun ikke har herre besøg!!

Hej CUPIDO jeg vil da også gerne have hendes nr, evt adresse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu da jeg selv har besøgt Lene, mener jeg at det må være passende at stoppe efterlysning af Lene.

Der er en del, som har besøgt Lene, så mon ikke de kommer med udtalelser.

Se min anmeldelse i ny linie.

Cupido

Redigeret af CUPIDO

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...