Hop til indhold

Thaimassage I København

Featured Replies

Skrevet

Hei,

Jeg skal besøke den vakre byen København for 4 dager i starten av februar. I den forbindelse har jeg tenkt og besøke noen thaimassage klinikker.

Da jeg kun skal være der i 4 dager ønsker jeg å besøke de beste klinikkene og ikke kaste bort tiden på å prøve ut de ulike stedene. Jeg ønsker å prøve thaimassage med HJ, body2body massage med extra og nurugel massage med extra.

Kan dere her inne hjelpe meg med å plukke ut de riktige stedene å besøke?  Det hadde jeg satt stor pris på :smile:

Skrevet

Hei,

Jeg skal besøke den vakre byen København for 4 dager i starten av februar. I den forbindelse har jeg tenkt og besøke noen thaimassage klinikker.

Da jeg kun skal være der i 4 dager ønsker jeg å besøke de beste klinikkene og ikke kaste bort tiden på å prøve ut de ulike stedene. Jeg ønsker å prøve thaimassage med HJ, body2body massage med extra og nurugel massage med extra.

Kan dere her inne hjelpe meg med å plukke ut de riktige stedene å besøke?  Det hadde jeg satt stor pris på :smile:

Hejsan

Her er nogle gode steder at besøge i København:

http://www.wandee-wellness.dk

Det eneste jeg har kendskab til med Nuru, er denne som er beliggende i Hvidovre:

Det er muligt at finde frem til samtlige thaimassage steder i København, ved at klikke på linket i bunden
af dette indlæg, thailisten øst.

Find evt. nogle hvor beliggenheden passer dig, og spørg gerne igen
om der er nogle herinde, der kan fortælle lidt mere om kvaliteten.

-OD
Skrevet
  • Author

Hei OD!

Først så vil jeg få takke for den fine oversikten du har laget i Thailisten Øst, den er til stor hjelp for meg. Jeg skal som sagt en liten tur til København i februar og da er det fint og undersøke mest mulig på forhånd så man velger det beste. Jeg skal prøve ut litt forskjellig når jeg er i København og i den forbindelse så lurte jeg på om du eller andre vet om massører som er i 50-60 års alderen og som er dyktige på å massere. Jeg har funnet frem til madameedith her på forumet, men finnes det andre i den aldersgruppen?

Skrevet

Hei OD!

Først så vil jeg få takke for den fine oversikten du har laget i Thailisten Øst, den er til stor hjelp for meg. Jeg skal som sagt en liten tur til København i februar og da er det fint og undersøke mest mulig på forhånd så man velger det beste. Jeg skal prøve ut litt forskjellig når jeg er i København og i den forbindelse så lurte jeg på om du eller andre vet om massører som er i 50-60 års alderen og som er dyktige på å massere. Jeg har funnet frem til madameedith her på forumet, men finnes det andre i den aldersgruppen?

Hei Oberst,

Jeg kendskab til disse tre steder hvor massøren er godt oppe i årene

Gorn Velvære studie         
33 26 22 88 / 32 22 35 90
Kingosgade 15, kld. th.
1818 FREDERIKSBERG C
(Der ligger en del beretninger om dette sted, søg på Gorn i søgefunktionen)

Mae Chan Wellness
Borgervænget 92
2100 KØBENHAVN Ø
Tlf. 39 20 01 09

Surin Fysiurgisk Massage
Smallegade 52 A
2000 Frederiksberg
Tlf. 38 32 17 57

-OD
Skrevet

Voksne damer, der både giver massage og ekstra, kunne også være Butsaba på Christianshavn. Pim giver fantastisk massage, men er måske lidt ung (ca 40). Annie har alderen, og giver god sex, men masserer ikke så godt som Pim.

Skrevet

Hej og velkommen til København, håber dit ophold bliver godt, så du får lyst at besøge os snart igen.

Nuud på Lyngbyvej 5 giver en god massage og mere.

Anni hos Ratree på Gl Køgevej 119 giver god massage eller btb hvis du er til det

Wan hos Gorn , Kingosgade 13 giver også god massage med Hj afslutning

God fornøjelse

Skrevet

Hej igen, jeg glemte at oplyse, at Anni hos Ratree er over 50 år og prater svenska

Lige noget for en nordmand...eller....

Skrevet

Hej Nina & Anni hos Ratree er goe att hygge sig med *****

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.