Hop til indhold
hcbrand

Årets Sidste "knald" Med Naboen Evi I Flensborg.

Recommended Posts

Så har jeg endelig fået taget mig sammen og lavet min første anmeldelse her på eroguide, håbet I kan bruge den. Der er stadig mulighed for at finde guld i Flensborg.

Jeg skulle i mandags en tur til Tyskland og hande lidt sprut og krudt til nytårsaften. Min plan var en hurtigt tur derned, og så forbi Sol/Slikkesisse på vejen hjem. Desværre fik jeg en sms fra hende om at hun ikke var på "kontoret" så jeg måtte finde en plan B på vej til Tyskland.

Valget faldt på Laura http://engelsburg-fl.de/models/laura_4_page.htm, som jeg tidligere har haft fine erfaringer med.

Præcis kl 10.00 lænede jeg mig op af ringeklokken til hendes adresse et par minutter uden der skete noget, øv øv var total klar på sjov, og nu havde pigen en "anden" :-(

De100 euro i lommen skulle fyres af på andet end krudt, så jeg ringede på Laura's nabo http://engelsburg-fl.de/models/evi_2_page.htmfor lige at checke hende ud og vente på Laura blev klar.

Jeg blev mødt af Evi i døren, som var helt nøgen og klar til give mig den sædvanlige smøre med priserne. Valgte en halv time til 50 euro, så kunne jeg bruge de sidste 50 euro hos Laura bagefte.

Efter en tur på toilettet smed jeg tøjet og Evi var klar til at varme mig lidt op, stående på gulvet. Fik hele turen, rigtig girlfriend med massere af kys og lir. Tror der gik næsten 10 minutter hvor vi var ved at sluge hinanden, inden vi endelig var klar til at kaste os over hinanden på sengen.

Smed mig på ryggen og lod Evi lege lidt med mig. Fik en ordentlig omgang græsk imellem hendes lækre store bryster. Evi spurgte så om vi skulle fortsætte med fransk eller vi skulle bolle, jeg var klar på en omgang fransk så hun tog omgående min pik i munden og gav mig en fantastisk omgang superfransk til jeg var lige ved at komme i munden på hende. Bad hende om en lille pause, og kastede mig over hendes bryster som pause underholdning.

På med kondomet, og vi var klar til en ridetur med udsigt til hendes gyngende bryster som jeg virkelig var blevet helt vilde med. Efter nogle minutter ville Evi gerne om og ligge på ryggen så jeg kunne give hende en omgang mens hun selv brugte et par fingre på klitoris. Tro vi begge kom ret hurtigt, jeg gjorde ihvertfald, og hvis ikke Evi gjorde fakede hun ganske godt.

Efter lidt hyggesnak i sengen begyndet jeg at hoppe i tøjet, da Evi komme springende, hev ned i mine boxershorts og kyssede min trætte lille ven dernede, og sagde tak for godt arbejde. Hun ville også lige høre om jeg var single, for det var hun !!!

Alt i alt en fantastisk oplevelse med en pige hvor der virkelig var kemi, skal helt sikkert besøge hende igen. Har gemt de sidste 50 euro, så det varer nok ikke så længe. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Fik en ordentlig omgang græsk imellem hendes lækre store bryster. 

 

Hehe - kan godt forstå du blev så imponeret at du farede vild i geografien  :lol:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super anmeldelse. Hun ser jo helt fantastisk ud. Jeg sidder lige og regner på om jeg kan nå ned og sige "hej" til hende her til formiddag.

 

Hvis det var mig der fik kærestespørgsmålet ville svaret prompte være nej og så ville jeg nok kigge ind dagen efter :mrgreen:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er rart at høre, at hun er god. Jeg har nemlig lagt mærke til hende før, men faktisk valgt hende fra, fordi jeg havde en fornemmelse af, at hun var en fake. Billeder, der kunne være for gode til at være sande, forskelligt navn på sexnord.net og Engelsburg egen hjemmeside (Evi/Ewa). Så godt at få at vide, det ikke er tilfældet. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er rart at høre, at hun er god. Jeg har nemlig lagt mærke til hende før, men faktisk valgt hende fra, fordi jeg havde en fornemmelse af, at hun var en fake. Billeder, der kunne være for gode til at være sande, forskelligt navn på sexnord.net og Engelsburg egen hjemmeside (Evi/Ewa). Så godt at få at vide, det ikke er tilfældet. :)

 

Hun er ikke fake, det er helt sikkert hende på billederne. Tror dog der er foretaget er par justeringer i photoshop. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa fra en newbie udi de tyske, hvordan er det lige det fungere hos Engelsburg?

Bei graf

Bei Lord

Osv...

Er det en markens på døren eller hur?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...