Hop til indhold

Recommended Posts

Havde aftalt med Nina at jeg ville besøge hende ca. kl. 15.00 Kom der 14.50 fik oplyst at hun var optaget endnu i ca. 20-30 min.

Blev henvist til venteværelset, der kom en meget smuk kvinde derind Anni var hendes navn, hun spurgte om hun kunne hjælpe mig, men mente ikke, da jeg ville besøge Nina, grundet hun talte dansk. Hun sagde det ikke var noget problem da hun forstod meget dansk, men boede i Sverige, og da mit svenske er rimeligt godt, begyndte vi at snakke sammen da hun kom med dejlig varm kaffe. Anni er lidt ældre 40-45 vil jeg gætte på, vi begyndte at snakke, og blev enige om at jeg skulle havde ½ time oliemassage af hende med happy ending.

Vi kom ind i behandlingsværelset, nydeligt og rent med en kæmpe stor seng.

Klædte os af, og så fik jeg den dejligste olimassage med lidt tantra og til sidst lidt btb. Selve agten bliver imellem hende og jeg. Der var en god kemi, og hun var meget sød og kælen, hun fortalte hun havde fødselsdag i morgen d. 31.decb. så brødre, vist i besøger hende (hvilket jeg vil anbefale varmt) d. 31 så tag en lille gave med til hende, det fortjener hun, jeg ville godt ha hende for mig selv, men det ved jeg jo godt at jeg ikke vil opleve ha ha Jeg svarer ikke på hvordan vi hyggede os og ej heller ikke på til hvilken pris, det mener jeg er noget imellem hende og jeg

GODT NYTÅR til alle herinde og til de piger der læser med her. Ratree har til huse på Gammel Køge Landevej 119 1.sal og tlf. 52789414

Del dette indlæg

Link til indlæg

Beklager Livsnyder, du har hende alligevel ikke for dig selv. For hun er opdaget af andre end dig :P

Men jeg kan helt genkende mit eget besøg hos hende - og det bliver gentaget snart (hvis jeg kan komme til :rolleyes: )

Hun er skøn når hun giver sig totalt hen. Hun får én til at føle sig som den eneste ene :)

Godt nytår fra Brutus!

som ingen steder skal, for han har influenza :( :(

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...