Hop til indhold

Recommended Posts

Denne oplevelse ligger nogle år tilbage, gudinden er dog aktiv endnu, og heldigvis for det!

Det var en grå og søvnløs nat med støvregn, en pludselig indskydelse sendte mig til Østerbro hvor Chantall var på vagt.

 

http://www.cassiopeiastars.dk/pigen.asp?id=321

 

Det var så sent på natten så Cassiopeias indiskrete yderdør ikke generede mig.

Bad om at møde hende, efter lidt ventetid gjorde hun sin entré og var straks over mig med kram og kærtegn, jeg bestilte en halv time og blev vist ind i det større rum hvor der er god plads til alskens udfoldelser.

 

Alle sanser blev forkælet under akten, tror hun nød det mindst lige så meget som jeg, syntes også hun fortjente lidt forkælelse. :ugeek:

 

Pigen

Hun ligger klart i min top 5, eneste lille minus er min personlige præference for runde numser 8/10

 

Stedet

Der er sandelig stil over det! Bortset fra at man er lidt udsat for naboers blikke, samt at priserne er for høje 8/10

 

Alt i alt et stort 8 tal eneste grund til manglende gentagelse er prisen, timing og min personlige lyst til altid at prøve noget nyt :-P     

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Pigen

Hun ligger klart i min top 5, eneste lille minus er min personlige præference for runde numser 8/10

 

...

 

Alt i alt et stort 8 tal eneste grund til manglende gentagelse er prisen, timing og min personlige lyst til altid at prøve noget nyt :-P     

 

Har hun da en meget flad numse?

 

Hvad var prisen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Erindrer hende fra Hovedvejens Perle for mindst 10 år tilbage, hvor jeg fik en lækker omgang blindfoldet pirringsbondage m. bla. isterninger og hun benyttede lejligheden til at ridde mig, så hun selv fik flere gentagne orgasmer - bagefter tog jeg hende lidt til hendes overraskelse bagfra, men hun blev vist så tændt at hun fik endnu en orgasme.

 

Eneste grund til at jeg ikke besøgte hende igen, var min skuffelse over at hun allerede dengang snød så meget med alderen - hun så ellers godt nok ud, men jeg kan ikke udstå fup på det område.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...