Hop til indhold
Denmand

www.flirt-lovers.com

Recommended Posts

Nogen der har erfaringer med dette site?

 

Ligner en lidt mere erotisk version af Sugardaters, men det er lidt for "let" at komme i kontakt med interesserede piger der, så det virker ikke ægte.

 

Hvor sugardaters er håbløst fordi der er for lidt aktivitet, så er dette den omvendte verden - men måske ligeså håbløst?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var engang tilmeldt et der ligner flirt lovers. Adultchat24 eller noget i den stil. Jeg er næsten sikker på at det stortset er samme skabelon stedet er bygget over. Prøv at find ud af hvad det koster. Adultchat kostede en bondegård, der var schemet at man købte credits, som man kunne bruge til at sende sms lignende beskeder til pigerne - man startede med 200 - men hver besked koster 30 credits at sende.

Jeg kan selvfølgelig ikke bevise det, men jeg er villig til at æde min gamle hat, på at der ikke sidder så mange villige piger på den anden side af skærmen. Måske et par stykker, til at holde samtalen kørende, og så skifter de hat og karakter, som det nu passer. Tror jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Danegæld havde læst trådens første indlæg kiggede jeg på sitet, fik tilmeldt mig og fik 200 credits. Efter fire beskeder, var jeg løbet tør, så hvis jeg vil mere, skal jeg købe dyre credits. Så det er nøjagtigt som HG Wells skriver.

Det blev så slut fra mig med det site.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har samme oplevelse, de svarer i korte sætninger så man er nødt til at sende mange beskeder. Prøvede at opfordre 3-4 til at maile istedet, men svarede stort set identisk at det ville de ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...