Hop til indhold
Guest knaldehunden

Nicole flensborg

Recommended Posts

Guest knaldehunden

Hej var lige en tur i flensborg og handle, og på grund af tidspres, havde jeg ikke tid til p-club så jeg besøgte Nicole en smuk pige på 22 år og det eneste positive jeg kan sige om hende. Hun skal nok finde en anden branche at tjene penge på. betalte 80 € for blow og knep, men jeg måtte overhovedet ikke røre pigen, så jeg vendte hende om og kneppede hende i en missionær, så det hele kunne klares på 20 min, dårligere pige skal man lede længe efter  :mad:  www.fair-girls.de/Flensburg/151 ...

 

 

Knaldehunden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uha. Hende havde jeg meget overvejet at besøge i dag. Men jeg droppede det, fordi jeg frygtede at få en oplevelse som din. Så er jeg glad for at jeg bookede Bella i stedet. Synes efterhånden det er svært at finde gode piger i Flensborg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Æhhh hende havde jeg ligeledes i Kikkerten :-)

Ja Flensborg er efterhånden blevet et kedelig sted. Sværere at finde gode Piger uden du skal betale 80 Euro og selv her er der svipsere imellem.

Jeg tager færre ture og kører længere sydpå, giver mere Kvalitet for mig :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hende har jeg nu savlet over før.

 

Jeg har også haft kig på hende flere gange, men er aldrig nået så langt.

 

FS, du har ret i, at der ikke er så mange til stede i øjeblikket. Men jeg synes det er det samme hvert år på denne tid. De er vel hjemme på juleferie.

Redigeret af DenRødeBaron

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...