Hop til indhold
ChoosyVery

Bruna ved Give/Billund: Lækker latina

Recommended Posts

Jeg besøgte Bruna for et par dage siden: http://side6.dk/resultatside/?q=bruna24

Billederne ser næsten for gode ud, og jeg havde ærligt talt forventet at blive skuffet og køre igen. Men nej, den mørkhårede sag der åbnede døren kan udmærket være hende på billederne, så jeg fortsatte ind i varmen og det er jeg glad for.

Sjældent har jeg oplevet en mere svulstig latinabagdel, lækre ben og flotte bryster. Sidstnævnte er hjulpet godt på vej, men er lækre og forholdsvis bløde og ser ikke helt så kunstige ud som på billederne i annoncen. Benene er præcis som jeg kan lide dem: Ikke nogle tynde stængler, men med kurver og faste og flotte og iøvrigt med den glatteste hud i en dejlig latina-kulør. Små fødder fuldendte sagen for mig. Nåja, og bagdelen: Sandt at sige troede jeg først, at den også var hjulpet på vej, for den er nærmest i modstrid med tyngdeloven: Faste runde balder, der næsten stræber opad. Ikke lille, men på ingen måde stor heller. Simpelthen en rigtig sambanumse.

Alt i alt har Bruna næsten en atletisk fremtoning, men hun er dog ikke muskuløs som sådan. Bare en rigtig lækker strandbabe. Hun er cirka 165 cm høj, vil jeg skyde på - som altid svært at sige med stiletfaktoren. Der står 25 år i annoncen, og det har jeg også svært ved at vurdere: Jeg vil tro, at hun godt kunne være 28-30, primært på grund af maveskindet: Maven er flad og slank, men skindet er løst, som om hun har fået børn. Det er dog en mindre detalje, for i alt fremtræder hun bare superlækker. 

Servicen var der heller ikke noget at udsætte på. Hun taler dog meget dårligt engelsk og jeg intet spansk (hun sagde hun var fra Venezuela, i øvrigt), men menukortet var udførligt så det var bare at pege sig frem. Så vidt jeg husker havde hun det meste, inkl. græsk. Det kunne nok være rart at prøve med den bagdel. 

Jeg valgte forsgtigt bare dansk til 600, og jeg fik bestemt valuta for pengene. Jeg husker ikke, om der var angivet tid til den pris, men standardtaksten på 15 minutter fik jeg så rigeligt, og der var intet hastværk undervejs. Bruna var meget berøringsvenlig, og levede sig med i akten. GFE-vil jeg ikke sige det var, men helt sikkert godt og anbefalelsesværdigt. 

Huset ligger ikke specielt diskret, men man parkerer omme bagved og kan ikke ses fra landevejen. Værelset hvor det foregik var varmt og rent og nogenlunde veloplyst. 

Jeg besøger gerne Bruna igen, hvis vejen fører mig forbi. Hun sagde hun var i huset en uge mere, hvorefter hun tog til København.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...