Hop til indhold
Gæst

Munkensvej 6A, Fr.berg - til dato elendigste thai-oplevelse

Recommended Posts

Gæst

Bestilte 1 times B2B med fransk og dansk. 1300 kr., ok pris.

Pigen:

Relativt pæn og slank, lidt strækmærker efter fødsel, D-skåle hjulpet på vej. Lidt hærget ansigt. Bøjle på tænderne, selvom hun vel var 40 år. Gætter på, at det var et forsøg på at virke lillepige-agtig. Virkede uoplagt, og kunstigt genert.

Agten:

Jeg lagde mig indledningsvis på ryggen på sengen. Det gør jeg altid, fordi jeg så kan nyde synet af pigen, når hun kommer ind i rummet, efter at have været ude hos mutter med dollárserne. Ved godt, at massagen altid starter med ryggen, men man kan jo vende sig, når det skal til at ske :-)

Og her var så den første overraskelse. Massagen startede ikke på ryggen. Pigen lagde sig ved siden af mig og puttede sig ind til mig. Ganske hyggeligt. Men behøvede det at vare 10-15 minutter af de 60!!(?). Herefter satte hun sig på mine lår og begyndte at massere mit bryst - intet andet. Eller rettere; massere gjorde  hun ikke, men fedtede lidt rundt og op og ned med hænderne. Efter nogle minutter med det spurgte jeg, om hun ikke gav mig noget B2B. "Okay", svarede hun, hvorefter hun lænede sig forover, så hendes bryster rørte mit. Jeg spurgte, om hun ikke skulle bruge noget olie. "Okay", svarede hun, hvorefter hun sjaskede 3-5 dråber olie ud på sine håndflader, som hun derefter rodede rundt på mit bryst med, hvorefter hun igen lænede sig forover, så hendes bryster rørte mit.

Denne "B2B massage" varede vel 5 statiske minutter, hvorefter hun igen rejste sig op, så hun blot sad på mine lår. Nu begyndte hun så at nusse min pik på en ubehjælpelig måde - som om det var en rådden banan, hun rodede med. Lidt senere gnubbede hun forlegent sin mis op af min pik.

Da hun havde siddet/ligget på mig i en halv times tid, og der så kun var et kvarters tid tilbage af min time, spurgte jeg hende, om hun ikke gav mig et blow job. "Okay", svarede hun, og tog et kondom frem, som jeg på ingen måde turde lade hende sætte på. Efter kondomet var monteret, gik hun igang med blow jobbet med et ansigtsudtryk, som spiste hun en super frisk citron - med skrald! Blowet var dog mindre ringe end forventet, så jeg fik en ok rejsning, som jeg bad hende om at sætte sig på. "Okay", svarede hun, og gled ned over min pik - som var det et gammelt, rustent hakkejern, hun satte sig på.

Hendes mis var dejligt stram, og hun red glimrende - trods hendes krampagtige ansigtsudstyk, så jeg fik fyret kanonen af - trods alt.

... Overraskende hvor stor forskel, der er på Thai'ernes ydelser. Tænker på, at hos fx Ratree får man på papiret samme ydelse til 1000 kr. og udført 1000 gange bedere...

/ Hedonisten.

Del dette indlæg

Link til indlæg

"Okay", svarede hun,

...

"Okay", svarede hun,

...

"Okay", svarede hun, 

Hendes mis var dejligt stram, og hun red glimrende - trods hendes krampagtige ansigtsudstyk, så jeg fik fyret kanonen af - trods alt.

Hun kunne da i det mindste have sagt "okay", da du fyrede den af? Så ville det trods alt have været en 'gennemført' oplevelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...