Hop til indhold

GAM RAI THAI MASSAGE BRØNSHØJ

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen som har besøgt Gam rai thai massage i Brønshøj, som har prøvet den nye unge smukke pige ☺️?

Skrevet

Når du siger den unge smukke, så går jeg ud fra du mener hende i den røde top med teksten "Diorr" (på eroguide). Jeg fik massage af hende i går og hun er virkelig god, ligesom alle de andre på Gamrai. Hun er til dato den smukkeste thai-massør jeg er stødt på. Hun topper selv Jintana/Ju fra Kalasin.

Hun startede med at smide bukserne ligesom jeg selv inden massagen. Havde bare bestilt thai-massage, så et øjeblik tænkte jeg om der var sket en lykkelig (for mig) misforståelse :mrgreen: 

Hun havde dog et par løstsiddende shorts/boxere på indenunder. Det skulle hurtigt vise sig at der var god mening med det. Hun er meget glad for at kravle rundt på briksen når hun masserer. Tit stående overskrevs på knæende, så der var dejlig meget kropskontakt. Skøn, sensuel massage og hun kan også godt lægge kræfter i når det skal være. Enkelte strejf til sydfrugterne der godt kunne antyde at der var lidt andet i vente. Jeg var dog imidlertid så lullet ind i oplevelsens behagelighed at der gik vatpik i den, og tilbuddet om mere udeblev.

Kan kun anbefales....   

Skrevet

Har du et navn på hende, mhp tids bestilling?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.