Hop til indhold

Lækker Blondine kommer til Århus

Featured Replies

Skrevet

Hej

Jeg vil gerne spørge om der er nogle der har været sammen med hende her, hun har fortalt hun kommer til Århus i det nye år så det glæder jeg mig til.

Link. http://massageguide.dk/profile.asp?i_ProfileID=16031

Skrevet

Som knallert skriver søg på bly herinde eller kik efter hende på chatten og tag en snak med hende der, har ike selv besøgt hende endnu men hun er på min liste over piger som kan frygte et besøg i 2015 :D

Skrevet

Også helt klart en jeg gerne vil møde

Skrevet

Jeg har haft fornøjelsen af at besøge hende for nogle måneder siden. Dengang var det på "det der" hotel ved Marselis Havnen. Hun kan klart anbefales. Som hun selv skriver er hun ikke en lille slank pige, men til gengæld er hun sød fræk og nem at tale med. Det var en på alle måder god oplevelse at besøge hende i den halve time jeg var der. Dybe tungekys med sjæl og indlevelse - et blow uden gummi helt til roden og afsluttet med sex i flere stillinger. Jeg har ventet på at hun skulle komme tilbage til Århus, men desværre har hun udsat det flere gange, Jeg håber at hun holder sit løfte om at komme igen til februar, for så er jeg helt sikker gæst hos hende. En skøn oplevelse, som er udenfor kategori!!!

Skrevet

Jeg har haft fornøjelsen af at besøge hende for nogle måneder siden. Dengang var det på "det der" hotel ved Marselis Havnen. Hun kan klart anbefales. Som hun selv skriver er hun ikke en lille slank pige, men til gengæld er hun sød fræk og nem at tale med. Det var en på alle måder god oplevelse at besøge hende i den halve time jeg var der. Dybe tungekys med sjæl og indlevelse - et blow uden gummi helt til roden og afsluttet med sex i flere stillinger. Jeg har ventet på at hun skulle komme tilbage til Århus, men desværre har hun udsat det flere gange, Jeg håber at hun holder sit løfte om at komme igen til februar, for så er jeg helt sikker gæst hos hende. En skøn oplevelse, som er udenfor kategori!!!

Tak for dit søde skriv.  :wub:  Jeg kommer. Ama'r halshug!

Skrevet

Tak for dit søde skriv. :wub: Jeg kommer. Ama'r halshug!

Ellers henter vi dig bare ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.