Hop til indhold
Gæst

Lækker Blondine kommer til Århus

Recommended Posts

Som knallert skriver søg på bly herinde eller kik efter hende på chatten og tag en snak med hende der, har ike selv besøgt hende endnu men hun er på min liste over piger som kan frygte et besøg i 2015 :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har haft fornøjelsen af at besøge hende for nogle måneder siden. Dengang var det på "det der" hotel ved Marselis Havnen. Hun kan klart anbefales. Som hun selv skriver er hun ikke en lille slank pige, men til gengæld er hun sød fræk og nem at tale med. Det var en på alle måder god oplevelse at besøge hende i den halve time jeg var der. Dybe tungekys med sjæl og indlevelse - et blow uden gummi helt til roden og afsluttet med sex i flere stillinger. Jeg har ventet på at hun skulle komme tilbage til Århus, men desværre har hun udsat det flere gange, Jeg håber at hun holder sit løfte om at komme igen til februar, for så er jeg helt sikker gæst hos hende. En skøn oplevelse, som er udenfor kategori!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg har haft fornøjelsen af at besøge hende for nogle måneder siden. Dengang var det på "det der" hotel ved Marselis Havnen. Hun kan klart anbefales. Som hun selv skriver er hun ikke en lille slank pige, men til gengæld er hun sød fræk og nem at tale med. Det var en på alle måder god oplevelse at besøge hende i den halve time jeg var der. Dybe tungekys med sjæl og indlevelse - et blow uden gummi helt til roden og afsluttet med sex i flere stillinger. Jeg har ventet på at hun skulle komme tilbage til Århus, men desværre har hun udsat det flere gange, Jeg håber at hun holder sit løfte om at komme igen til februar, for så er jeg helt sikker gæst hos hende. En skøn oplevelse, som er udenfor kategori!!!

Tak for dit søde skriv.  :wub:  Jeg kommer. Ama'r halshug!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...