Gæst Skrevet 29. December, 2014 Hej Jeg vil gerne spørge om der er nogle der har været sammen med hende her, hun har fortalt hun kommer til Århus i det nye år så det glæder jeg mig til. Link. http://massageguide.dk/profile.asp?i_ProfileID=16031 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3425 Skrevet 29. December, 2014 har du søgt på bly herinde, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slaven_Randers 606 Skrevet 29. December, 2014 Som knallert skriver søg på bly herinde eller kik efter hende på chatten og tag en snak med hende der, har ike selv besøgt hende endnu men hun er på min liste over piger som kan frygte et besøg i 2015 :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Energy 457 Skrevet 29. December, 2014 Også helt klart en jeg gerne vil møde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Telefonmanden 51 Skrevet 29. December, 2014 Hej Jeg vil gerne spørge om der er nogle der har været sammen med hende her, hun har fortalt hun kommer til Århus i det nye år så det glæder jeg mig til. Link. http://massageguide.dk/profile.asp?i_ProfileID=16031 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Telefonmanden 51 Skrevet 29. December, 2014 Jeg har haft fornøjelsen af at besøge hende for nogle måneder siden. Dengang var det på "det der" hotel ved Marselis Havnen. Hun kan klart anbefales. Som hun selv skriver er hun ikke en lille slank pige, men til gengæld er hun sød fræk og nem at tale med. Det var en på alle måder god oplevelse at besøge hende i den halve time jeg var der. Dybe tungekys med sjæl og indlevelse - et blow uden gummi helt til roden og afsluttet med sex i flere stillinger. Jeg har ventet på at hun skulle komme tilbage til Århus, men desværre har hun udsat det flere gange, Jeg håber at hun holder sit løfte om at komme igen til februar, for så er jeg helt sikker gæst hos hende. En skøn oplevelse, som er udenfor kategori!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 29. December, 2014 Jeg har haft fornøjelsen af at besøge hende for nogle måneder siden. Dengang var det på "det der" hotel ved Marselis Havnen. Hun kan klart anbefales. Som hun selv skriver er hun ikke en lille slank pige, men til gengæld er hun sød fræk og nem at tale med. Det var en på alle måder god oplevelse at besøge hende i den halve time jeg var der. Dybe tungekys med sjæl og indlevelse - et blow uden gummi helt til roden og afsluttet med sex i flere stillinger. Jeg har ventet på at hun skulle komme tilbage til Århus, men desværre har hun udsat det flere gange, Jeg håber at hun holder sit løfte om at komme igen til februar, for så er jeg helt sikker gæst hos hende. En skøn oplevelse, som er udenfor kategori!!! Tak for dit søde skriv. Jeg kommer. Ama'r halshug! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slaven_Randers 606 Skrevet 29. December, 2014 Tak for dit søde skriv. Jeg kommer. Ama'r halshug! Ellers henter vi dig bare ;) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg