Hop til indhold
Gæst

Lesbiske og biseksuelle gper

Recommended Posts

Gæst

Jeg vil ikke køre den hyggelig debat om kendisser af sporet

 

'?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>>

 

da jeg læste den sprang mange ting i mine øjne :shock:

 

:arrow: sikke mange flotte kvinder vi har i Danmark

:arrow: sikke mange af os mænd der har savlet over håndboldpigerne, jeg er ikke den eneste så :mrgreen:

:arrow: man kan stadig se godt ud selvom man er noget gammel kan man se på de mange fans af suzanne bjerrehus

 

så sprang det mere i øjnene :eek:

 

alle mændene nævner kun piger af kendisser de gerne vil have sex med

men de 3 piger som er på banen, nævner andre piger de gerne vil have sex med

 

det er da lidt pudsigt

 

Liv nævner f.eks. 3 piger hun vil have sex med og kun 3 piger, der er andre piger der har samme lyster til samme køn end liv :geek:

 

Underligt at alle pigerne vil have sex med en kendis af eget køn mens det ligger meget fjernt for alle de mange mænd der skriver deres om deres lyster:

 

strøtanker om det :ugeek:

 

:arrow: det siges at der er mange lesbiske eller bisexuelle piger i forsvaret, på kvindelandsholdet og andre steder. Gælder det også blandt gper ?

:arrow: leger pigerne indirekte med mændenes fantasier når de påstår at de gerne vil have sex med en anden pige, det er jo noget der tænder mange af os mænd, så er der noget leg, pirring med os mænd i pigernes udsagn fremfor hvad de faktisk har lyst til?

:arrow: er man lesbisk, hvordan fungerer man som gper hvis man er lesbisk og egentlig ikke har lyst til sex med mænd, er det ikke svært selvom man får penge får det ?

:arrow: biologisk set og som jeg har forstået det bør der sån cirka bum bam være lige mange homoseksuelle mænd, lesbiske piger og biseksuelle mænd og piger i verden. Er vi mænd forskrækket over sex med eget køn i langt højere grad end kvinder og er det tabu hos os mænd fremfor kvinder ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nicegent2

Jeg tvivler stærkt på, at der er mange (om overhovedet nogen) lesbiske GPer i branchen.

Men kan pigerne måske svare på, ihvertfald vil jeg nødig sexe med en lesbisk GPer.

Ikke fordi jeg har antipati mod homoseksuelle, men jeg mener: en lesbisk nyder ikke sex med en mand, så det vil vel nærmest være et overgreb mod hende, hvis man køber sex af hende?

Jeg er absolut ikke naiv mht. Købesex, men jeg foretrækker i det mindste at tro, at pigen Muligvis kan nyde vores fælles anstrengelser.

Mht. Os mænd, så er der tabuer omkring. Mandesex men ikke mht. Pigesex, vi vil tværtimod hellere end gerne opleve en trekant med to bifile piger.

Jeg synes vi skal lade emnet ligge, for ens seksualitet er en personlig sag som i bund og grund kom vedrører dem man selv involvere.

Så det er vel underordnet om man er hetero, aseksuel, bi eller homoseksuel?

Når blot man forsøger at være et ordentligt menneske og hverken skader andre eller sig selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Mht. Os mænd, så er der tabuer omkring. Mandesex men ikke mht. Pigesex, vi vil tværtimod hellere end gerne opleve en trekant med to bifile piger.

Jeg synes vi skal lade emnet ligge, for ens seksualitet er en personlig sag som i bund og grund kom vedrører dem man selv involvere.

.

 

1. linje: :arrow:

 

Jeg har selv lidt på mistanken, kan være helt ubegrundet derfor jeg skrev dette indlæg, at de 3 pigers udsagn mere har bund at de leger lidt med mange af vores mænds fantasier om pigesex. :shock:

 

2. linje: :arrow:

 

Hvis man selv som pige giver udtryk i indlæg for at man savler over andre piger gør man jo netop ikke ens seksualitet til en personlig sag. Hvis man vælger at skrive om sine egne lyster på så er det jo forventeligt at nogen måske rent faktisk vil forholde sig til hvad man skriver ellers skulle man lade være med at skrive om det, hvis man har et problem med at folk forholder sig til hvad man skriver.  :!:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan ikke svare for de andre piger, der skrev i kendis tråden, men det har aldrig været hemmeligt, at jeg er biseksuel. Forstået på den måde, at jeg forelsker mig i mennesker, kønnet er sekundært.

Jeg tror næppe du finder 'ægte' lesbiske i branchen, hvorfor skulle de gå i seng med mænd, hvis det ikke tænder dem?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...