Hop til indhold

Recommended Posts

Havde lyst til en gang bubble butt, valget faldt derfor på Jessica.

http://www.seductiongirls.dk/pigerne/jessica/

Forløbet

Indgangen til stedet er dækket af bambusmåtter så man ikke er synlig ude fra gaden når man ringer på, hvilket er ret behageligt.

Blev vist ind i værelset og kort efter trådte en dejlig gudinde af latina look ind, billederne er i hvert fald af hende. Fik aftalt ydelse og betalt, hvorefter vi gjorde os klar, hun ude i sin garderobe og jeg i det fine værelse, jeg var i hvert fald klar da hun trådte ind igen.

Ydelsen var absolut ikke ringe, dog fik jeg tydeligt besked på at hun ikke var til dirty talk, hvilket jeg ellers prøvede at få gang i under akten.

Jeg gjorde mit bedste for at holde ud indtil der blev banket på døren, hvorefter jeg eksploderede.

Pigen

Får stadig stådreng når jeg tænker på hendes dejlige krop, fyldig på de helt rigtige steder, dejlig temperamentsfuld men ikke til dirty talk som jeg ellers havde lyst til på tidspunktet. 7/10

Stedet

Diskret uden at være skummelt, smagfuldt indrettet, eneste minus er at der godt kunne skrues en lille smule ned for musikken 8/10

Alt i alt et stort 7 tal kunne godt finde på at vende tilbage

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hvor godt - hende har jeg luret på længe uden at kunne tage mig sammen.

Jeg må forbi og se om hun også er for mig :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har været der også. Total i orden buttman in brazil oplevelse. Et alternativ kunne være Jordan på Cassiopeiastars, ligeledes lækker fræk med stor røv.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Halløjsa.

Jeg vil klart medgive at kroppen er god. Kurvede kroppe er et plus i min bog.

Men husk dog at lægge ca 10 år til den opgivne alder hos Jessica. 

Det generer ikke mig hun er omkring de 35 men hvis nogen forventer at møde en

på 25 bliver de skuffede.

// Tugwell

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...