Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Havde lyst til en gang bubble butt, valget faldt derfor på Jessica.

http://www.seductiongirls.dk/pigerne/jessica/

Forløbet

Indgangen til stedet er dækket af bambusmåtter så man ikke er synlig ude fra gaden når man ringer på, hvilket er ret behageligt.

Blev vist ind i værelset og kort efter trådte en dejlig gudinde af latina look ind, billederne er i hvert fald af hende. Fik aftalt ydelse og betalt, hvorefter vi gjorde os klar, hun ude i sin garderobe og jeg i det fine værelse, jeg var i hvert fald klar da hun trådte ind igen.

Ydelsen var absolut ikke ringe, dog fik jeg tydeligt besked på at hun ikke var til dirty talk, hvilket jeg ellers prøvede at få gang i under akten.

Jeg gjorde mit bedste for at holde ud indtil der blev banket på døren, hvorefter jeg eksploderede.

Pigen

Får stadig stådreng når jeg tænker på hendes dejlige krop, fyldig på de helt rigtige steder, dejlig temperamentsfuld men ikke til dirty talk som jeg ellers havde lyst til på tidspunktet. 7/10

Stedet

Diskret uden at være skummelt, smagfuldt indrettet, eneste minus er at der godt kunne skrues en lille smule ned for musikken 8/10

Alt i alt et stort 7 tal kunne godt finde på at vende tilbage

Skrevet

Hvor godt - hende har jeg luret på længe uden at kunne tage mig sammen.

Jeg må forbi og se om hun også er for mig :-)

Skrevet

Har været der også. Total i orden buttman in brazil oplevelse. Et alternativ kunne være Jordan på Cassiopeiastars, ligeledes lækker fræk med stor røv.

Skrevet

Halløjsa.

Jeg vil klart medgive at kroppen er god. Kurvede kroppe er et plus i min bog.

Men husk dog at lægge ca 10 år til den opgivne alder hos Jessica. 

Det generer ikke mig hun er omkring de 35 men hvis nogen forventer at møde en

på 25 bliver de skuffede.

// Tugwell

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.