Hop til indhold
MrSwingKing

Nyt portfolio og nye præsentationer? (Foto, mest til pigerne.)

Recommended Posts

Hey!

 

Vil bare lige, kort, sige, at jeg tilbyder super billige fotografier - fotosessions - til de der måtte have interesse i det.

 

Priserne starter ved 450,- kroner (jeg gør det mest for min fornøjelses skyld) og tilbuddet kan, endvidere, krydres med video (+450.-) og en mulighed for en pakkeløsning, der indeholder billeder, video og hjemmeside for 1.600,- total. 

 

Jeg har ikke mulighed for at rejse ud af københavn, men optagelser kan klares på en dag, hvis det har interesse,

 

Der er 3 ugers levering på den store pakke, 14 dage for foto og video og en uge for billeder, der sendes via din mail.

 

Du kan se mine noget af mit arbejde her:

 

http://ello.co/rosenkildeofdenmark

 

Derudover tilbyder jeg portrætter til fyrene for 350,- det kræver bare, at du møder op her på Amager. - Der er 5 dages levering på dem.

 

Glæder mig til at møde dig.

 

S.

 

PS. Jeg håber, at denne post er ok med moderatorne, ellers så sletter I den selvfølgelig bare (med min undskyldning.).

 

Redigeret af MrSwingKing

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...