Hop til indhold
19 cm glæde

Spermtrolden

Recommended Posts

Jeg har besøgt Spermtrolden i Kolding i dag, og nej det var ikke en fornøjelse tværtimod. Havde nu ikke de store forventninger for hvad får man for 300 jyske dolaser. Havde pr sms aftalt blow med slug og 2 udløsninger hvor hun ville tage pikken til roden. Ringede på hendes dør og selv om hun havde skrevet at hun vejer 115 og er 155 cm høj så fik jeg stadigvæk et lille chok, hun er ikke tyk nej hun er fed enda meget fed og det hele hænger og hun skriver at hun har store bryster men nej de er bare meget meget lange.

Kommer ind i en lejlighed der er extremrodet og der lugter ag gammel tobaksrøg og gammel opvask, her skulle jeg være gået men tænkte at jeg var nød til at tage en for holdet og se om hun virkelig kan klare en pik helt ned i halsen, så fik betalt og smidt tøjet og hun tog også natkjolen af. Godt hun beholdt trusserne på for da jeg gik så jeg at de var fulde af bremsespor( havde jeg da bare set det før jeg betalte for så var jeg sku løbet skrigende bort ). Nå til selve blowjobbet: lad os med samme slå fast at hun ikke kan tage en pik helt ned i halsen ( ikke mine 19 cm ) måske en trediedel og det klarede hun heller ikke særlig godt og på trods af at jeg måtte mundkneppehende så ville lillemanden ikke lege med så gik igen uden at hav var blevet køresyg.

Jeg vil aldrei besøge hende igen og vil lade denne anmeldelse stå som skræk og advarsel til alle jer andre : i skal kun besøge hende hvis i tænder på en fed dame med lange patter og bremsespor, hår på brysterne og et overskæg som en hver teenager vil være misundelig på.

19 cm

PS kørte direkte hjem og tog et langt varmt bad og brugte rigeligt med sæbe, og sidder nu med en stiv whisky og prøver på at glemme dette besøg. Uha uha uha

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Du skal da næsten have et lille skulderklap, for at tage en for holdet, griner stadig  :D og har en smule kvalme  :oops:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du skal da næsten have et lille skulderklap, for at tage en for holdet, griner stadig :D og har en smule kvalme :oops:

Så er vi to der har kvalme, og nej der skal ikke grines. Glemte helt at skrive at gulvet i bollerummet var fuld ag brugte gummihansker fra tidligere kunder der har fistet hende og føj det må næsten være værrrer end det jeg udsatte mig selv og min pik for

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så er vi to der har kvalme, og nej der skal ikke grines. Glemte helt at skrive at gulvet i bollerummet var fuld ag brugte gummihansker fra tidligere kunder der har fistet hende og føj det må næsten være værrrer end det jeg udsatte mig selv og min pik for

Det er sådanne besøg, der er dyre, for de koster mindst 3 gode besøg at glemme  :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Av mand. Jeg bliver helt impotent af at læse den historie. Vildt nok at du gjorde det. Lyt til mavefornemmelsen næste gang. Og tænk på at man skal altså ikke gøre alt for holdet.[/quote

Til fisseslikkeren: det er rigtigt men tænk hvid det ver dig og du skulle leve op til dit navn

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ved godt det er nemt at være bagklog , men 300 kr det får man ikke meget for i dagens Danmark :mrgreen: eller jo det gør man jo så 115kg ;)

Ja og det havde ikke gjort noget hvis jeg havde fået 60 kg mindre

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Har prøvet lidt af det samme men en anden matrone.

Blev så overrasket da jeg så en kæmpe kvinde med lange bryster (og det er ikke ment som kvindenedsættende, men er bare en beskrivelse) at jeg blev paralyseret og glemte at gå igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Link til annonce https://annoncelight.dk/showad/161378

Spermtrolden

Sydjylland

Jeg er en frodig xxxl pige sidst i 30'erne, jeg er fræk og med på næsten alt. Mit speciale er superfransk, hvor jeg tager den dybt og sluger alle dine "safter" til kun 300kr ;) Kom frisk, ring til mig på 51800540, har stedet i Kolding og er klar det meste af dagen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...