Hop til indhold
Exile-63

Dag 1 - FL i Bangkok

Recommended Posts

Dag 1 - 2 halvleg. Efter BJ hos Doktoren trissede jeg lidt rundt ved Sukhumvit. Fik et par kolde pilsnere og lidt mad på The Game - inden jeg tænkte at nu var det tid til freelance opsøgning. Gik på Beergarden i Soi 7 - som er en legendarisk FL bar - hvor klientellet er i den højere ende af alderen. Pigerne er fra slut 20´erne til slut 40érne vil jeg gætte på - men kan godt li stedet for de er ikke pushy og man kan nyde udsigten i ro og fred.

Sad i baren og talte lidt med et par damer men ingen potentielle emner - og det er okay med dem. Fik så øje på en lille ca. 45 kg sag med smukke øjne og en udmærket krop - alder ca. 32-35 år - så jeg gik over til hende. Hun troede jeg skulle med en af dem jeg sad med - så hun blev glædeligt overrasket… og så gik det derudaf. Ting var sød, snakkede godt engelsk - kunne li en øl og vi var lige en tur på Bangkok Beat inden vi kørte hjem på Hotellet.

Vi havde slet ikke snakket økonomi - noget jeg ellers altid aftaler - men det føltes ikke rigtigt her, for hun var mega GF agtig. På værelset gik det helt amok - hun flåede tøjet af mig - jeg gjorde det samme - og så gik vi ud i badet sammen hvor vi slikkede og suttede hinanden under rengøringen - hun var MEGET våd og liderlig og jeg tvivler på at det var skuespil når hun kom. Troede ikke det var muligt - men hun suttede endnu bedre gren end EE på Dr. BJ - og jeg kunne jo virkelig holde til det når nu jeg tidligere havde fået taget trykket. Vi knaldede i badet - vi knaldede på skrivebordet - vi knaldede på sofabordet og så i sengen selvfølgelig. Hun var umættelig - og elskede at blive vendt rundt i diverse positioner.

Jeg har passeret de 50 - men fra kl. 01.00 til kl. 13.00 næste dag - der formåede Ting at få mig til at komme 6 gange helt uden brug af blå piller eller andet…. Det har jeg sgu aldrig prøvet før og betalingen blev 1500 bath og lovning om at vi skulle ses igen, og det gjorde vi J

 

Pigen 8/10

Udførelse 10/10

Stedet 10/10 (Eget hotel - så tip top)

Gentagelse: 10/10

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa er newbee på/i dette forum, men ellers nogle gode beretninger fra det skønne dejlige Thailand. Ville blot lige høre om der måske var mulighed for, at træffe en eller flere fra forum til en kop et eller andet. Rejser til Phuket nærmere Patong Beach den 20.02.2015. Skal derned for anden gang :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa er newbee på/i dette forum, men ellers nogle gode beretninger fra det skønne dejlige Thailand. Ville blot lige høre om der måske var mulighed for, at træffe en eller flere fra forum til en kop et eller andet. Rejser til Phuket nærmere Patong Beach den 20.02.2015. Skal derned for anden gang :smile:

 

Der er tilsyneladende en del trafik fra forum i Thailand den kommende tid, så jeg vil foreslå du opretter en tråd i efterlysninger. Det er jo altid sjovt at møde andre fra forum ude i verden til en erfaringsudveksling :cool:

 

Jeg er desværre på "lyntur" og må hjem igen den 17/2 - og kommer i øvrigt ikke til Phuket.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...