Hop til indhold
Exile-63

Bangkok dag 1. Dr BJ

Recommended Posts

Har været på Forretningsrejse i Asien og besøgte bl.a. Bangkok med en hel del gode oplevelser som jeg prøver at få beskrevet.

 

Dag. 1 Trængte til at få taget 1 tryk og valgte derfor at få hjælp af en konsulent hos Dr. BJ Saloon i Sukhumvit Soi 7. Der sidder allerede Piger ude på gaden og trækker i en - men jeg valgte at gå indenfor og tage en kold pils og få overblikket i baren. Pigerne linede up - der er Sygeplejersker i uniform og konsulenter i kjoler. 700 bath hos sygeplejerskerne og 1000 bath for et blæs hos konsulenterne. Valgte et BJ med Konsulent EE - og det fortrød jeg ikke J….

Fik en øl mere og hun fik en Cola med isterninger. 1000 bath betyder et lille standard rum med en slags lænestol og en håndvask. Vi kom op og hun kyssede mig vildt med tungen da vi kom ind. Så skulle jeg af med bukserne og så blev dyret vasket grundigt i håndvasken - ligesom den blev masseret godt. Så blev jeg sat i stolen og hun lagde sig på knæ ogbegyndte at slikke mig alle andre steder end på pikken. Fantastisk syn at sidde med en kold pils mens en lækker kvinde lå mellem mine ben og betjente mig. Nu fulgte 10 min. Lækkert BJ hvor hun hele tiden kunne mærke om jeg var ved at komme - fantastisk varieret teknik. Så legede hun lidt med en isterning på pikken inden hun tog 2 af dem i munden og så begyndte på et herligt deep blow hvor jeg røg helt op under loftet. Alting har en ende og hun ville bare have mig til at komme - og jeg fyrede en ordentlig ladning af i munden på hende. Jeg fik virkelig en orgasme og hun vidste lige hvordan jeg skulle tages - det var fedt. Hun spyttede ud i vasken og slikkede mig så helt ren - hvorefter hun vaskede mig helt ren bagefter. Et mundskyld og så fik jeg lige et ordentligt tungekys inden vi gik ned. En herlig start - nu var jeg klar til at gå ud og se nærmere på Bangkoks forlystelser J

Pigen 8/10

Udførelse 10/10

Stedet 7/10

Gentagelse: 10/10

PS. Fortrød lidt jeg ikke havde valgt den store VIP tur for 2000 bath - men regnede med at jeg nok ville komme igen…

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder godt, jeg har flere gange forgæves forsøgt at ramme EE, i sommers ville jeg endda booke hende på forhånd men det var ikke muligt. Må se om jeg til næste sommer kan komme til at få en omgang med hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...