Hop til indhold

Hvor er de unge piger i Århus

Featured Replies

Skrevet

Hejsa gutterne.

Hvor finder jeg en sød pige iaften i Århus, syntes snart at alle dem der reklamere i århus er i Randers. Er der ik en venlig sjæl eller to der kan hjælpe lidt. Det skal helst være en der er normal til petit af kropsbygning, er ikke til de store piger

Skrevet

Hende her falder måske i din smag

http://side6.dk/resultatside/?q=engtoften16A

Jeg og andre har anmeldt hende positivt herinde.

Skrevet

Jeg var også forbi hos hende lige inden jul. Sød, glad og positiv og over middel nydelig ung pige. Hun bliver her til efter nytår, fortalte hun på ok engelsk.

Havde aldrig været på Engtoften før. Synes stedet er ok diskret, især når de omkringliggende firmaer holder lukket. Lille, men rent og pænt bad/toilet.

Jeg kunne godt igen.

Skrevet

Jeg var også forbi hos hende lige inden jul. Sød, glad og positiv og over middel nydelig ung pige. Hun bliver her til efter nytår, fortalte hun på ok engelsk.

Havde aldrig været på Engtoften før. Synes stedet er ok diskret, især når de omkringliggende firmaer holder lukket. Lille, men rent og pænt bad/toilet.

Jeg kunne godt igen.

Jeg fandt min gamle anmeldelse af hende frem og har efterfølgende besøgt hende de gange hun var i Århus

Jeg er helt enig i det du skriver om hende. Hun sagde til mig at sidste dag var søndag den 4. januar.

Synes bestemt stedet er diskret når firmaerne har lukket som du skriver. Men kommer man en almindelig hverdagseftermiddag, føler jeg mig lidt overbekloget, men det er ikke værre end så mange andre steder.

Dog vil jeg sige at det er bestemt ikke alle pigerne der holder hendes standard deroppe på stedet på nogen måde.

Skrevet

Hvordan er prisniveauet på Engtoften? De sædvanlige 1800 kroner for en time?

Jeg er efterhånden ved at lægge alle mine GP besøg i København når jeg har møder der. Der synes timeprisen de fleste steder at være 1300 kroner inkl. tungekys og superfransk. Ville gerne lægge pengene lokalt, men jeg vil sgu ikke give 1800 kroner for en time når jeg kan få det samme for 1300 i Kbh.

Redigeret af Havemand

Skrevet

har også prøve vanessa engang i århus, sød pige. og en af de bedre oplevelser på polske steder.

Skrevet

1000 kr for ½ time med sut og blandet hyp. Nåede lidt massage efter akten, også.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.