Hop til indhold
kolding

Nogen der........

Recommended Posts

Nogen kunne måske have fundet en bedre overskrift:

Spermtrolden

Sydjylland

Jeg er en frodig xxxl pige sidst i 30'erne, jeg er fræk og med på næsten alt. Mit speciale er superfransk, hvor jeg tager den dybt og sluger alle dine "safter" til kun 300kr ;) Kom frisk, ring til mig på 51800540, har stedet i Kolding og er klar det meste af dagen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hmm, jeg tror du er faldet over en gammel gammel annonce.
Er det muligt at se hvornår den er fra?

Har tidligere (for et års tid siden) haft sms'et med hende, men, det lykkedes os ikke helt at finde et tidspunkt der passede (mindst lige så meget min egen skyld) og, så stoppede hun med at sælge.
Hun har også haft annonceret på Gul og Gratis:
http://www.guloggratis.dk/erotik/erotiske-hjaelpemidler/annonce/21485162-billig-blowjob

Så, mit bedste bud er, at du er faldet over en gammel annonce, for en pige, der ikke er i branchen mere.

Mvh
Rasmus

Redigeret af Mr. Bigglesworth

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så, mit bedste bud er, at du er faldet over en gammel annonce, for en pige, der ikke er i branchen mere.

Håber ikke du har flere bud  :roll:

Del dette indlæg

Link til indlæg

:-) Jernsvinet kan egentlig godt se overskriften ikke er så god men er helt ny herinde.

Var bare nysgerrig da jeg jo er fra samme by.

Har så set dit link til en der tog en for holdet:-) puha..... godt nytår

Ps. Kan man lave overskriften om eller evt slette ens egen tråd?

Del dette indlæg

Link til indlæg

:smile: Jernsvinet kan egentlig godt se overskriften ikke er så god men er helt ny herinde.

Var bare nysgerrig da jeg jo er fra samme by.

Har så set dit link til en der tog en for holdet:-) puha..... godt nytår

Ps. Kan man lave overskriften om eller evt slette ens egen tråd?

Du kan forsøge at trykke på anmeld og så skrive et pænt brev til admin om det - det bruger jeg tit, hvis folk f.eks ikke har stavet et navn i overskriften korrekt, da dette kan gøre en søgning senere vanskelig - eller man vil simpelthen ikke finde indlægget - og det er nok ikke meningen.

PS. det skulle ikke undre mig om 19 cm, var blevet inspireret af din efterlysning - så du burde sende ham en stor tak for at tage en for holdet  :)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...