Hop til indhold
hornyguy

piger fra sugardaters.dk ?

Recommended Posts

hey folkens, jeg er lige begyndt inde på sugardaters.dk, for at prøve det af,

synes ikke jeg kan finde nogen seriøse piger til at lave aftaler med,

hvis I kender nogen, må I meget gerne skrive deres nickname til mig, enten her eller i pm.

Del dette indlæg

Link til indlæg

hey folkens, jeg er lige begyndt inde på sugardaters.dk, for at prøve det af,

synes ikke jeg kan finde nogen seriøse piger til at lave aftaler med,

hvis I kender nogen, må I meget gerne skrive deres nickname til mig, enten her eller i pm.

Prøv lige at rode lidt med dine søgeinstillinger - bemærk f.eks at der er forskel på enkelte møder og længerevarende forhold - desuden deler vi heller ikke vores sugardaters med alle - så har de jo pludselig ikke tid til os, sætter prisen op eller stopper, fordi de har nok af faste tilbud  :cry:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kræver lidt mere fodarbejde derinde.

Nu ved jeg heller ikke hvad du lægger i ordet seriøs. Hvis du mener at de skal stå til rådighed 24/7 for 400 kroners blowjobs og alt andet er useriøst, så er det ikke den rigtige website du er på. :)

Hvad er din åbningsreplik til pigerne? Hvis det er "hej" og ikke andet, eller "kneppe nu?" så får du det svært.

Men ellers oplever jeg faktisk at tilgængeligheden er høj derinde, og ligesom Jernsvinet så forholder jeg mig tavs om profilnavne af de årsager han nævner.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bemærk også at lige her omkring juletid, er der nok heller ikke så mange, der lige opdaterer eller nyopretter sig  :wink:

Det er bedst at have flere jern i ilden og så ligesom varme det langsomt op - men andre gange, skal man bare være hurtig med at få lavet en aftale.

Bor du alene og kan invitere pigerne hjem til dig selv - er du mindst 2 skridt foran os andre, som må ty til at besøge pigerne eller invitere på hotel e.lign.

Har du også fået lavet/indsat nogle gode og vellignende billeder af dig selv? - uden fotos, får du som regel ingen igen - eller kontakt i det hele taget.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Desværre for mig er der ikke ret mange af den type sugarbabes, som jeg søger herovre på jylland. 

Tilgængeligheden er generelt størst i København.. 

Jeg vil heller ikke dele nogle profilnavne med nogen; af frygt for at andre gentlemen stjæler dem fra mig ;-(

Hvis du er heldig at skrive en god profiltekst, hvor du er specifik omkring hvem du er og hvad du søger, så kan det være at du selv bliver kontaktet af nogle sugarbabes, som det skete for mig. 

Redigeret af titman

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der skal noget mere forarbejde, gode skriverier frem og tilbage, men er man tålmodig og ikke virker desperat og bare skal have....., så går det rimeligt nemt.

Der vil også være nogen, der er lige på og hårdt og vil lave aftaler hurtigt.

Det vil være dem, jeg personligt går udenom, for så kunne jeg lige så godt ringe til en GP.

Og nej, jeg deler heller ikke nicknames ud.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har ikke talt efter og overdriver nok lidt, men synes nærmest 80% af pigerne derinde er fra Kbh...nogen der har en god forklaring på det...? Noget træls når nan bor i Jylland:)

Vil gerne gøre opmærksom på at man ikke behøver at starte med at tilbyde høje beløb og ødelægge det for os prisbeviste sugardaddys. Et par stykker jeg har mødt var tilfreds bare med opmærksomhed, noget p.. og en lille gave. Og jeg har givet max 500kr til andre. Tror at i mange tilfælde går sugarbabes efter at udfylde nogen behov, som de måske slet ikke engang selv tænker over og ved de har.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der skal noget mere forarbejde, gode skriverier frem og tilbage, men er man tålmodig og ikke virker desperat og bare skal have....., så går det rimeligt nemt.

Der vil også være nogen, der er lige på og hårdt og vil lave aftaler hurtigt.

Det vil være dem, jeg personligt går udenom, for så kunne jeg lige så godt ringe til en GP.

Og nej, jeg deler heller ikke nicknames ud.

hvis man bruger så meget tid og energi på det, kan man så ikke ligeså godt bare score 1 irl i stedet for sugar"deals"?? det er vel meningen med hjemmesiden, noget for noget.. Cash for sex?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kan du sige, men jeg synes nu egentlig at jagten er sjov nok. Den primære fordel er imho ikke sexen, men mere det at man kan gå hver til sit og ikke behøve nogensinde at kommunikere igen. Det er det der udgør forskellen i forhold til en scoring.

Del dette indlæg

Link til indlæg

det må da være HELT ok at kommunikere lidt om pigerne på SD - det gør i øvrigt det samme, og deler os i mellem sig.... har oplevet, at de referere til andre flere gange, såå deeet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

SD er en side der kræver lidt større indsats, end at slå et nummer op på nettet. Bevares, der er enkle profiler derinde, som vel bare er prof. piger, som spiller lidt uskyldige og amatøragtige, for at malke det segment, men de fleste er amatører, som gerne vil have noget god sex og noget til at søde det med, eller nogen der mangler penge, og som ikke identificerer sig med prostitutionsbranchen iøvrigt. Forskellen fra de piger, og prof. prostituerede er, at man skal arbejde lidt mere for at skabe kemi, og man kan risikere, at de vælger en fra, fordi de ikke er vilde med ens udseende, højde, vægt mv. Jeg har haft pæn succes derinde, men jeg er altså også i stand til at skrive op til flere sammenhængende sætninger i træk, og jeg hører konstant fra pigerne derinde, at de overvældes af vulgære og ulækre breve og pikbilleder, og det er bare de færreste kvinder, der synes det er superlækkert. Det er en fordel for mig, for jeg fremstår jo sympatisk og begavet, lidt ligesom det gamle trick med at lade en kammerat forulempe en pige, for så at "redde" hende, så bliv da endeligt ved :smile:

Nå men, mit råd er blot, at I lige tænker jer lidt om, bruger lidt mere energi på pigen, får skabt en god stemning, arbejder lidt med kemien osv. så kan der sagtens finde frække kvinder derinde. 

Hvis man ikke gider det, burde man måske bare holde sig til det almindelige GP marked. 

Redigeret af Hr.Nielsen

Del dette indlæg

Link til indlæg

hører konstant fra pigerne derinde, at de overvældes af vulgære og ulækre breve og pikbilleder, og det er bare de færreste kvinder, der synes det er superlækkert. Det er en fordel for mig, for jeg fremstår jo sympatisk og begavet, lidt ligesom det gamle trick med at lade en kammerat forulempe en pige, for så at "redde" hende, så bliv da endeligt ved :smile:

Ja, men det er desværre også med til at skræmme mange søde piger væk og begrænse udvalget  :cry:

Jeg tror, der er nogen mænd, hvis største fornøjelse, ikke er at besøge pigerne, men kun at forulempe dem på den måde - eller opnår de alligevel af og til kontakt? Måske er nogen nystartede piger så dumme, at de indleder en dialog? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Ja, men det er desværre også med til at skræmme mange søde piger væk og begrænse udvalget  :cry:

Jeg tror, der er nogen mænd, hvis største fornøjelse, ikke er at besøge pigerne, men kun at forulempe dem på den måde - eller opnår de alligevel af og til kontakt? Måske er nogen nystartede piger så dumme, at de indleder en dialog? 

Tror, du har ret. Det er nok nogle wankers, der bare synes det er pirrende, at skrive et eller andet obskønt til en ung kvinde. Der er virkelig nogle lækre unge piger, som hurtigt har nedlagt deres profil ret hurtigt på den baggrund. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kan du sige, men jeg synes nu egentlig at jagten er sjov nok. Den primære fordel er imho ikke sexen, men mere det at man kan gå hver til sit og ikke behøve nogensinde at kommunikere igen. Det er det der udgør forskellen i forhold til en scoring.

Det kan man vel også med en scoring? Der scores tusindvis af one night stands hver eneste weekend i byen, hvor parterne aldrig ses eller kommunikerer igen efter man har forladt sengen igen næste dag.

Redigeret af Mr. Bean

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

De piger jeg knalder må gerne være ved deres fulde fem når jeg knalder dem. ;)

Desuden vil jeg hellere lægge indsatsen hjemme frem for i byen hvor der er larm og trængsel og tobaksrøg og alfa-wannabes.

har det på præcist samme måde, gider simpelthen ikke en aften i byen, stå og være fuld i baren og forsøg at gafle en eller anden pattestiv trunte, som man så ovenikøbet skal have liggende i sin seng med tømmermænd dagen efter. Det her SD koncept, er sgu meget smart tænkt, behovet er der for både mænd og kvinder. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

i byen hvor der er larm og trængsel og tobaksrøg og alfa-wannabes.

Som midaldrende får nok heller ikke en ung steg med hjem - og de modne Milfs sådanne steder, går kun efter ungt kød  :wink:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...