Hop til indhold
Guest Bonanza

Emma ved Aarhuspigerene

Recommended Posts

Guest Bonanza

I anledning af det årlige besøg slægt og venner race, var jeg havnet i Aarhus og hvorfor så ikke benytte chancen for lidt guf fra smilets by.

Trods det at jeg selv har haft et par lettere triste oplevelser og det faktum at der har været skrevet meget negativt om stedet, så faldt mit valg alligevel på det kendte sted aarhuspigerne.dk i grønnegade, et tjek på hjemmesiden viste at det var Emma der var på vagt, desværre var der ingen billeder eller beskrivelse på hjemmesiden, men det problem blev løst ved et opkald til stedets hustelefon, og her må den første ros falde tlf damen jeg fik i røret var rigtig sød og tålmodig og svarede pænt på alle mine spørgsmål, hun gav en så god beskrivelse af pigen at jeg meddelte at jeg ville arivere inden for 2 minutter, jeg tror dog hun blev lidt overrasket over jeg faktisk var der så hurtigt.

Jeg blev vist ind i hygge rummet stadig med smil og det hele men hurtigt vist ud igen dog kun ud på badeværelset da jeg altid lige beder om lov til at friske mig op hist og pist, vel inde i hyggerummet igen fik jeg lov at vente ganske kort tid inden Emma trådte ind glad og i godt humør for at hilse på. Da jeg som sagt var i byen i andet ærinde, var min tid lidt knap så jeg bestilte en almindelig omgang dansk ( også med det i baghovedet at jeg før er blevet skuffet på stedet)

Emma gik hurtigt ud med pengene og kom ind igen næsten inden jeg havde smidt tøjet det havde hun tilgengæld nået, rent håndklæde på sengen og så igang med lidt ragen og røren, som hurtigt resulterede i at der var gang i stor masten, efter montering af kondomet, blev jeg spurgt om hvad stilling jeg syns vi skulle hygge i og vi blev enige om at doggi ikke var nogen dårlig ide. Selve akten var som sådan en gang dansk er, alt for hurtigt overstået men godt det var det.

En kort beskrivelse af Emma hun er omkring 169 høj vil sige mellem 55 og 62 kg. Dog havde hun lidt løst hud som måske kunne tyde på hun har haft et større vægt tab. Hun er dejlig solbrun og så har hun nogle skønne F skåls bryster, den oplyste alder på 23 passer nok ikke helt men et sted midt sidst i 20 skal nok være rigtigt.

Gentagelses fare det nok ikke sidste gang jeg er i Aarhus så måske.

På 13 skalaen

Stedet 7 rent og pænt og rimeligt diskret efter man kan komme ind af bagdøren

Pigen 9 køn sød pige svært at bedømme rigtigt udfra en gang dansk.

Sexen 8 igen svært ud fra en gang dansk jeg ville ikke have noget imod at bruge længere tid med hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...