Hop til indhold
frisk fyr nsj

Hellerup området, professionel Thaimassage ??

Recommended Posts

Har været forbi 2 gange, den ene gang var hende på billederne (ejeren). Fantastisk massage, virkelig kompetent massør. Fik ikke tilbud eller spurgte om ekstra, havde alt for travlt med at nyde massagen.

Anden gang var det en yngre buttet pige, hvor jeg fik b2b og svensk, ikke noget at skrive hjem om, ville egentlig hellere have haft super massage af hende ejeren.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej FFN -

jeg har været forbi flere gange og har nydt det alle gangene. De er så søde, gæstfrie og godt humør. Der er rent og pænt og jeg er blevet behandlet virkeligt godt :-) alle gange - er også tilbudt thai mad der (aroyy mak 555) . Har fået massage af både DAW (indehaveren) og Cherry og det er skøn massage. totaloplevelsen fra en skala 1-10 er vel en 9 stykker.

Jeg hører også meget gerne fra jer guys hvis i har super oplevelser gerne på PM (privat besked) - der er jo nogle steder der ikke vil have at der uddybes hvis der er tillægsydelser af erotisk art ;-P.... Jeg svarer alle og giver gerne et hint eller to...

Godt nytår

TLM 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej FFN -

jeg har været forbi flere gange og har nydt det alle gangene. De er så søde, gæstfrie og godt humør. Der er rent og pænt og jeg er blevet behandlet virkeligt godt :smile: alle gange - er også tilbudt thai mad der (aroyy mak 555) . Har fået massage af både DAW (indehaveren) og Cherry og det er skøn massage. totaloplevelsen fra en skala 1-10 er vel en 9 stykker.

Jeg hører også meget gerne fra jer guys hvis i har super oplevelser gerne på PM (privat besked) - der er jo nogle steder der ikke vil have at der uddybes hvis der er tillægsydelser af erotisk art ;-P.... Jeg svarer alle og giver gerne et hint eller to...

Godt nytår

TLM 

I søndags fik jeg god og hård massage af ejeren. Den høje pige på billederne, som taler godt dansk, sød og lattermild.. Så hård at jeg sagde nej tak til afslutning, selvom hun gik tæt på. Det er lidt dyrere end andre steder (gav 500 kr. for en time, men var for mig prisen værd.

Del dette indlæg

Link til indlæg

har været forbi dette nye sted og har prøvet at få massage af begge de to storbarmede dejlige piger. De er gode til massagen, i godt humør og nærværende..... dejligt og smutter nok forbi igen i ugens løb ;-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Også ros fra min kant.

God kompetent massage, hvor den høje pige Fare (ca. 175cm) var meget professionel i arbejdet med at hjælpe med mine skavanker i baller, ryg og skulder. Hun spurgte hele tiden ind til om hun havde fat det rigtige sted og var meget opmærksom.

Efter en times hård massage tog jeg en ekstra halv times olie for fonøjelsens skyld :-P Det klarede hun også til ug....

Hun talte godt dansk, hvilket er et stort plus i min bog.

Jeg havde (mod sædvane) ikke lige penge og havde egentlig afskrevet den sidste hundredmand, men fik penge igen.

Jeg kommer helt sikkert igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...