Hop til indhold
Gæst

Tysk pendant til Red light district

Recommended Posts

Findes der noget som minder om Red light district i Tyskland og hvor?

 

 

F.eks Reperbahn og Herbertstrasse i Hamborg.
 
 
 
-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Mine tysk kundskaber er ekstremt dårlige, så jeg tænker at det kan være et problem, når jeg skal lave aftaler om ydelser, etc. 

Omvendt, så har tanken aldrig strejfet mig, at det kunne være et problem at besøge Red light district selvom jeg ikke kan hollandsk.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

F.eks Reperbahn og Herbertstrasse i Hamborg.

 

 

Du søger bare således: Bynavn + Red light, Strassenstrich eller Rot Licht, mv.

 

Mht. om du kan hollandsk eller ej - er det ikke noget problem, da de fleste piger alligevel er internationale og engelsk er nok det mest udbredte - men spansk (mellem brysterne) - kender de ikke - men du kan se nogle af udtrykkene her:

 

http://www.sexlex24.com/?wort=Busenverkehr

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mine tysk kundskaber er ekstremt dårlige, så jeg tænker at det kan være et problem, når jeg skal lave aftaler om ydelser, etc. 

Omvendt, så har tanken aldrig strejfet mig, at det kunne være et problem at besøge Red light district selvom jeg ikke kan hollandsk.  

 

så må du lære tysk, pigerne i Holland taler udmærket engelsk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har traumer fra tysk undervisningen i gymnasie tiden. Læreren var en gammel, tør og kedelig type. Det hjalp heller ikke på det at undervisningsmaterialet var skrevet før murens fald.

Jeg ved godt, at det er en dårlig undskyldning, men mon ikke jeg havde fået mere ud af undervisningen, hvis læreren havde været en ung og smuk kvinde :)

Men nu har jeg da et formål med at lære tysk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Iøvrigt Nille; er det ikke tilstrækkeligt bare at kunne nogle få hverdags -/ høfligheds fraser og hvad de forskellige ydelser hedder på tysk? Man behøver jo ikke snakke med pigen, imens man knalder :wink:

Redigeret af titman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Iøvrigt Nille; er det ikke tilstrækkeligt bare at kunne nogle få hverdags -/ høfligheds fraser og hvad de forskellige ydelser hedder på tysk? Man behøver jo ikke snakke med pigen, imens man knalder :wink:

 

 

Tager på RLD er det ofte priser og service du taler med pigerne om,

 

jo nogle få normale gloser er nok, ellers snakker flere af pigerne engelsk (i klubberne), det kommer også an hvad du vil snakke om, jeg kan godt lide at sidde og snakke med pigerne i ca. ½ time før vi smutter på værelset.

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

jo nogle få normale gloser er nok, ellers snakker flere af pigerne engelsk (i klubberne), kommer an hvad du vil snakke om, jeg kan godt lide at sidde og snakke med pigerne i ca. ½ time før vi smutter på værelset.

 

Men forventer de at man small-talker lidt med dem. Kan jeg ikke bare nøjes med at knalde dem ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men forventer de at man small-talker lidt med dem. Kan jeg ikke bare nøjes med at knalde dem :wink:

 

Jo da du kan altid skippe small-talken, men det giver som reglen bedre kemi og service at smalltalke først. Det er min erfaring, men jeg ser også andre mænd, som bare siger "hej skal vi knalde"... så varede samtalen kun få minutter.

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo da du kan altid skippe small-talken, men det giver som reglen bedre kemi og service at smalltalke først. Det er min erfaring, men jeg ser også andre mænd, som bare siger "hej skal vi knalde"... så varede samtalen kun få minutter.

 

Så er der også bedre tid til at snakke bagefter  :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Red Light districts Deutschland oversigt her

 

 
KIel kan anbefales. I Hamburg kan du kigge dig omkring på Reeperbahn, men gå ikke ind steder hvor der står en "dørmand" og vil lokke dig ind. Pigerne i Herbertstrasse er dyre og hurtige. Pigerne i Laufhauserne, der er vist kun to tilbage, er sommetider OK, hvis du vælger nogle ikke alt for prof. Men forbered dig på at ydelsen ikke er i top og at de ofte bare tænker på at du skal komme så hurtigt som muligt og vil have extra for alt muligt, fx. "anfassen" (berøring). 
 
Her er eksempel på typisk besøg i Hamburg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...