Hop til indhold
Bundstokken

Dydens vogtere og den smalle "rette" sti

Recommended Posts

Jeg holder så meget af Karinas underfundige måde at skrive på  :)  :)

"Dydens smalle sti er efterhånden så smal, at det næsten er umuligt ikke at træde ved siden af og træde på en gruppe af helt særligt udsatte kvinder. Kvinder, som har erklæret sig for dydens, den kvindelige dyds, vogtere.

Senest følte gruppen af kvindedydens vogtere sig trådt på af en skjorte på en mand. Vel at mærke en skjorte designet af en kvinde og givet som gave fra en kvinde. Den slags detaljer var uden betydning for kvindedydens vogtere. De følte sig ramt på deres følelser i en sådan grad, at de konkluderede, at netop den type skjorter, med lækre damer som motiv, var årsag til, at der ikke findes flere kvinder i raketvidenskab. Det var i hvert tilfælde det, som skjorten og manden der bar den, blev beskyldt for. Kvindedydens vogtere kaldte det for en patriarkalsk magtdemonstration og kvindenedgørende sexisme."

http://www.voxliberalis.dk/dydens-vogtere/

 

Venligst

 

Spunsen/Bundstokken  :geek: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja den skide dydens sti er bare svær at gå på!!! Jeg vader sgu ved siden af konstant  :???:

 

Så en Skjorte med en Nøgen Dame på er årsagen til der ikke er flere Kvinder i Raketvidenskab… Hmm og hvorfor er det nu, jeg nogengange har svært ved at følge Kvinders Logik?  :D  :D Og at der ikke er flere Kvinder i Raketvidenskab er en af de større Problemstillinger i Verdenen?  :grin:  :grin: Ja Krige, Ebola, Hungersnød og Global opvarmning er fandeme så opreklameret!!!!!!! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...