Hop til indhold

Bordel på A13, ca. 11 km fra motorvejsafkørslen

Featured Replies

Skrevet

Hej alle

Jeg kører nogenlunde reglmæssigt rundt på a13. Nede i bunden, ca 11 km fra afkørslen til motorvejen ved vejle,ligger der et bordel. Eller jeg går i hvert fald ud fra at det er et bordel. Er det noget ved, god betjening og rimelige priser?

Og hvis ikke, er der så et nogenlunde alternativ mellem vejle og viborg?

Skrevet

kan du ikke beskrive lidt mere om hvor der er henne

Skrevet
  • Author

Snildt. Det ligger på selve a13, 11 km fra motorvejsafkørslen og på højre hånd, når man kører mod viborg. Det ligger i et lille hus, med et hjerte udenfor og tremmer for vinduerne.

Skrevet

nåe det  det er thaibordel, har været der nogen gange og har været godt tilfreds med betjeningen det er dog et stykke tid siden jeg har været der, men kommer der gerne igen,, og jo der er rimelige priser

Skrevet
  • Author

Sweet, det er altid rart at få et afbræk i køreturen - så næste gang jeg er forbi, såe...

Skrevet

Er det afkørsel ved transportcenteret i Vejle der er tale om?

Skrevet

Er det afkørsel ved transportcenteret i Vejle der er tale om?

du kan også bruge den ved tørring. bordellet ligger i en lille by før nr.snede

Skrevet

Nogen adresse eller HP

Skrevet

Se evt. Hærvejsbordelruten:

Trænger til lidt opdatering, men du kommer ikke listen igennem på 1 uge - og husk at flere steder har de flere modeller  :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.