Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Nogen der kender et thai sted med happy ending, der er lidt tæt på brande? :).

Vil sige Herning, give, nr'snede. Bare sådan lidt tæt på :)

Bredsten landevej 186 og 187

Skrevet

her er lidt at vælge mellem 

det er 86 og 87, 86 er den bedste

Skrevet

Troede du ville lære noget:

'?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>>

Thaimassage med Happy Ending, lærer du ikke meget mere af, end du selv kan med højre hånd.

Bemærk også at mange af Thai-pigerne ikke er de bedste til at tale dansk, så kommunikationen kan godt volde en del problemer mht. hvad du ønsker.

Men et par gode adresser vil være:

Bjødstrupvej 44,

Hammerum

Parlour Massage

Viborg Hovedvej 122 

7160 Tørring

Tlf. 4020 4908

Daw Thai Massage

Bredgade 18

7160 Tørring

Tlf. 9195 9456

Skrevet
  • Author

Jernsvinet

Er også det jeg vil. Og har heller ikke tænkt mig at tage derned inden jeg får nogle andre ting på plads, og det skal med sikkerhed heller ikke være et random thai sted jeg skal hen til første gang! Men altid dejligt at vide mulighederne, så man da bare har en anelse om hvem der gør og ikke gør. :-)

Skrevet

Jernsvinet

Er også det jeg vil. Og har heller ikke tænkt mig at tage derned inden jeg får nogle andre ting på plads, og det skal med sikkerhed heller ikke være et random thai sted jeg skal hen til første gang! Men altid dejligt at vide mulighederne, så man da bare har en anelse om hvem der gør og ikke gør. :smile:

Helt ærligt, tror jeg du hellere skulle bruge dine penge på en score-jakke, der kan give dig lidt selvtillid. Og på den næste tur i byen, lader du være med at gå efter de kønneste piger, men en hvor du er lidt mere ligeglad med om det lykkes dig at få hende på krogen eller ej - du er jo kun 18, så lad være med at frygte at det bliver for hele livet - bare husk at bruge kondomer  :)

Redigeret af Jernsvinet

Skrevet

Skrevet

Bredsten Landevej 87 tlf. 7670 6095, du kan ringe eller bare køre derud,

Skrevet

Du får helt sikkert en god oplevelse hos Daw i Tørring.

• 3 years later...
Skrevet

Hejsa, jeg har været væk i et par år (fra eroguide, ikke massagen) (priserne er steget herude på landet på min rundringning)

Daw i tørring er et godt forslag (hun lukker kl19 man-fre mener jeg) (har fået god massage og hj for ca 500-600 afhængig af hvor glad hun var)

Bredsten Landevej 86 - kan du vist få hele pakken men massage koster 500kr + hvad der ellers aftales

Bredsten Landevej 87 - kan du vist få hele pakken - massage starter med 300kr for 30 min, 500for en time (blev tilbudt hj for 200 efter 30min olieplask)

Der er en thai massage i Billund centrum - de tilbød kun god sportsmassage

mener der en PP massage på landevejen til Vejle - hun blev sur da jeg kun ville have massage (så har ikke været der siden)

/MB

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.