Hop til indhold

Silvia ved Haderup pigerne

Featured Replies

Skrevet

Har i gennem nogle år besøgt Silvia. Hun er en sød og rar pige, som kan få en til at følge sig som en mand. Hun har de dejligste store bryster og en dejlig mis. Hun er altid ny vasket og er meget fræk tøjet. Hun får en til at føle sig velkommen og man vil bare komme igen og igen.

Skrevet

Har prøvet at kontakte hende flere gange, men uden held. Hun er jævnligt i Aalborg. 

For mit vedkommende var det også brysterne, der lokkede. 

Skrevet

Hvad koster et besøg hos skønheden?

Har godt nok ofte savlet over hendes billeder

Skrevet
  • Author

Hvad koster et besøg hos skønheden?

Har godt nok ofte savlet over hendes billeder

Standard priser for danske piger. 1200 kr. for en halv time...

Ikke bilig men du får en halv time eller mere, når du har bestilt det.

Skrevet

Standard priser for danske piger. 1200 kr. for en halv time...

Ikke bilig men du får en halv time eller mere, når du har bestilt det.

Hej Msol  Silvia hun tager 1000 for en ½ time og du ret i at man får lidt mere :D  Link

Skrevet

Er Silvia ikke en meget eftertragtet pige i branchen.

Har forsøgt at kontakte hende flere gange, men uden held.

Skrevet

Er Silvia ikke en meget eftertragtet pige i branchen.

Har forsøgt at kontakte hende flere gange, men uden held.

Det kræver man er ude i god tid for at få en aftale og hun har mange stamgæster. Bemærk at det ikke altid er telefonpige med alle de steder hun arbejder. Prøv at sende hende en sms.

Skrevet

Det kræver man er ude i god tid for at få en aftale og hun har mange stamgæster. Bemærk at det ikke altid er telefonpige med alle de steder hun arbejder. Prøv at sende hende en sms.

Hej Kronehjorten 

Det er sikkert er et dumt spørgsmål, men tillader mig at stille det alligevel. Ved du hvorfor hun er så populær og eftertragtet ? 

Skrevet

Fordi hun gør det godt :-)

Hun har været igang et stykke tid og jeg har ALDRIG hørt et negativt ord om hende.

Skrevet

Hej Msol  Silvia hun tager 1000 for en ½ time og du ret i at man får lidt mere :D  Link

Okay, så hun er ikke en, som stiller æggeuret. 

Skrevet

Det er ca 8 -10 år siden jeg besøgte Silvia i Randers og der var hun også en rigtig god oplevelse, og det er hun åbenbart stadig, men kan da også se hun ikke har haft fødselsdag siden, for der var hun også 26 år. ;-) den gang tror jeg dog det passede rimelig.

Skrevet

Ja Silvia er bare dejlig

Var ind og besøge hende i horsens i går fra jeg kom til jeg gik igen var der gået 2 timer og skulle kun betale for 1 time ☺☺☺☺☺☺

Det er god service :-) 

Er du da en af hendes faste ?

Skrevet

Ja Silvia er bare dejlig

Var ind og besøge hende i horsens i går fra jeg kom til jeg gik igen var der gået 2 timer og skulle kun betale for 1 time ☺☺☺☺☺☺

Måske ikke så smart at oplyse du fik 2 timer og betalte for 1 time.....Nu forventer alle Silvia`s gæster ekstra tid :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.