Hop til indhold
Guest Grækeren

Meny liste

Recommended Posts

Guest Grækeren

Stødte på et indlæg i kvinde bladet Women angående ydelser hos glædelsespiger...ok det er fra 2008 var selv

kunde på det tidspunkt, og nogle der er på listen har jeg ikke lige stødt på...måske andre har :?:  :?:

 

Hvad kunne prislejet være på en gang Norsk, efterfuldt med en gang Engelsk.... :roll:

 

-Amerikansk 1 er samleje uden for sengen.
-Amerikansk 2 samleje på stol med ansigtet mod hinanden.
-Andalusisk er stimulation af penis mellem lårene (også russisk).
-Dansk er samleje typisk i missionærstilling.
-Esperanto er stimulation af penis mellem fødderne.
-Hollandsk er som Espereranto men med træsko på.
-Engelsk er et utilfredstillende samleje.
-Fransk er oralsex.
-Græsk er analsex.
-Italiensk er stimulation i armhulen.
-Japansk er at blive bundet.
-Japansk 2 er telefonsex/internetsex.
-Norsk er onani med hånden, mens man overvejer et samleje.
-Pariserfransk er oralsex uden kondom (også superfransk).
-Russisk er stimulation af penis mellem lårene (også andalusisk).
-Spansk er stimulation af penis mellem brysterne. En variation herover er spansk baldesex, hvor manden stimulerer sin penis mellem kvindens balder.
-Schweisisk er massage med to kvinder, hvor den ene masserer sine egne kønsorganer, mens den anden slikker mandens kønsorganer.
-Svensk er onani med hånden.
-Tysk er samleje, hvor kvinden rider på manden.
-Tjekkisk er sex med dyr( zoofili ).
-Tysk er sadomasochisme (både blidt og hårdt

 

 

Forsat god jul til alle...

 

Grækeren.

Redigeret af Grækeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

har også hørt om skotsk som skulle være en gør det selv løsning hvor pigen kikker på, jeg har ikke selv prøvet,men det stod på menukortet på en bordel i sonnensgade 1 i århus tilbage i slut 90'erne

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Tænk at en af de ting jeg selv har navnegivet, og sammensat, er med på Womens liste, dog er beskrivelsen af det, helt ude i skoven!

 

 Men hvad, jeg får en vild griner hvergang jeg ser det gengivet på flere pigers menu-kort!

 

Men jeg bliver også lidt stolt, tænk hvad man ikke bliver kopieret i efterhånden. Der lånes lidt her og lidt der.

 

Tror jeg giver et Mellem Jul og Nytårstilbud til piger:

 

Mangler du hjælp til opsætning af din annonce og dine ydelser, din præsentation, så bare skriv mig en pm, så hjælper jeg dig.

 

ps. Har du haft fingrende ned i min "slikbutik", så skal der en meget god begrundelse til for at jeg hjælper dig, så det er måske derfor du ikke har fået svar fra mig! :shock:  :shock:  :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan ikke have "rettighed" på en seksuel ydelse, stilling, kald det hvad du vil.

En ting er at det ikke kan bevises, at du er "opfinderen" , andre har garanteret gjort det før dig. Sex er ikke opfundet i vores levetid

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Interessant vinkel, Flaber.

Mener du at de seksuelle ydelser og positioner, som er oplistet af trådstarter også eksisterede

før de fik et navn ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan ikke have "rettighed" på en seksuel ydelse, stilling, kald det hvad du vil.

En ting er at det ikke kan bevises, at du er "opfinderen" , andre har garanteret gjort det før dig. Sex er ikke opfundet i vores levetid

 

 Flaber,

 

Det påstår jeg heller ikke, men jeg påstår jeg selv har navngivet en ydelse! For inden var der ingen der havde det navn!

 

Ligesåvel som lande som Grønlandsk, Eskimosk, Thatiensk, Cubanesisk eller lign, kan bruge til at navnegive en ydelse/nydelse, som en bestemt pige udføre på en bestemt måde, det vil jo så også være hende der "markedsføre" den ydelse.

 

Og hun vil helt klar som jeg, grine vildt, hvis feks det er oprindeligt kaldt: "Hollansk" og det udføres med træsko og lette pisk med tulipaner, med den hollanske nationalmelodi....(dermed ikke at forveksles med "trampling"

 

og hun læser i Woman at Hollansk er hvor manden skal strippe til Abba!

 

Og at andre piger beskriver at de har Hollansk (abba-modellen)

 

Og klart der er sikkert andre der før har udført træskomodelen med tulipaner, (her er det meningen du skal se Billeder for dit indre øje) men det kan være de ikke døbte det "Hollansk"

 

:D :D :D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...