Hop til indhold

Recommended Posts

Hej .jeg vil berette om en blandet fornøjelse igår.Jeg var til start i hyggeligt selskab,med gamle venner.Snakken gik på Thailand,og damer,det meste af aftnen:-)..Godt glad i låget,og opstemt,bestemte jeg mig for at frekventere Sølvgade,hvor jeg vidste der var døgnåbent fra tidligere.Det var dog flere år siden sidst,men havde en god oplevelse sidst med en lille thai med store bryster:-)... Jeg kom ind og blev præsenteret for en lille veldrejet thai,med piercing .. Der talte godt dansk.Blev positivt overasked ,og bestilte 30 min.. Bla.til 1000 kr:-)... Startede med et ok blowjob og kom da også så meget i stemning,at jeg besluttede mig for selv at smage på varen:-).. Det var helt fint,og hun virkede liderlig nok.Derefter gik det galt,hun ville ikke ride,eller tages bagfra,da der havde været en kunde før mig i en time,og hun var øm!! Fed information ,når du lige har været nede og smage!!!! Så et halv mislykket missionær ,der endte med at jeg måtte få den spillet af,dog med olie på,så jeg kunne komme.Lidt mærkelig over situationen,spurgte jeg hvad hun gjorde en juleaften,og så kom hun med en sørgelig historie om et brud ,med en gut.jeg blev noget forbløffet,over at høre om hendes privatliv.Takkede af,og stod ude på gaden hurtigt efter,med en mærkelig smag i munden.Ærligt havde gerne været foruden.Næste gang vil jeg gå til en brasilianer el Sydamerikaner.Nogen,der kender nogle steder,de kan anbefale? God jul og godt nytår

Del dette indlæg

Link til indlæg

Korrekt.Det er hende på de sidste billeder.Hende fra de første,så jeg ikke.Havde nok valgt hende istedet :-).. Ser ud som hun har nogle store flotte læber.Troede de lavede fis,og Sagde Santa.. Meget apropos:-).. Hun burde måske hedde Panda,ligeså nuttet.. Men lige så doven:-).. Kommer nok ikke der igen,og skulle det ske.. Så ikke om natten,når hun er godt brugt,og rundt på gulvet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, Panda er vist et mere passende navn ;-) Men en laber krop, det har hun sgu'!

Jeg har været sammen med hende der hedder Lee dernede tre gange nu, og hun er måske ikke helt af samme modelstøbning, men til gengæld er oplevelserne lige så stille gået fra nær-GFE til fuld-GFE med masser af våde kys, kælen, hyggesnak og god tid. Så hun er klart min foretrukne i Sølvgade. Anmeldt her:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej .jeg vil berette om en blandet fornøjelse igår.Jeg var til start i hyggeligt selskab,med gamle venner.Snakken gik på Thailand,og damer,det meste af aftnen:-)..Godt glad i låget,og opstemt,bestemte jeg mig for at frekventere Sølvgade,hvor jeg vidste der var døgnåbent fra tidligere.Det var dog flere år siden sidst,men havde en god oplevelse sidst med en lille thai med store bryster:-)... Jeg kom ind og blev præsenteret for en lille veldrejet thai,med piercing .. Der talte godt dansk.Blev positivt overasked ,og bestilte 30 min.. Bla.til 1000 kr:-)... Startede med et ok blowjob og kom da også så meget i stemning,at jeg besluttede mig for selv at smage på varen:-).. Det var helt fint,og hun virkede liderlig nok.Derefter gik det galt,hun ville ikke ride,eller tages bagfra,da der havde været en kunde før mig i en time,og hun var øm!! Fed information ,når du lige har været nede og smage!!!! Så et halv mislykket missionær ,der endte med at jeg måtte få den spillet af,dog med olie på,så jeg kunne komme.Lidt mærkelig over situationen,spurgte jeg hvad hun gjorde en juleaften,og så kom hun med en sørgelig historie om et brud ,med en gut.jeg blev noget forbløffet,over at høre om hendes privatliv.Takkede af,og stod ude på gaden hurtigt efter,med en mærkelig smag i munden.Ærligt havde gerne været foruden.Næste gang vil jeg gå til en brasilianer el Sydamerikaner.Nogen,der kender nogle steder,de kan anbefale? God jul og godt nytår

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har ligeledes haft fornøjelsen af Fanta

Hun er en skøn tøs - hendes krop er et kapitel for sig, og hun lægger ikke skjul på hvad hun ka´ li..

Thai massage er måske ikke hendes største kompetence, men til gengæld kan hun spille rollen som en rigtig liderlig bitch.

Har i øvrigt lige bestilt hende for en time i nat - udklædt som fræk skolepige....

Redigeret af Pussy Lover

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...