TingTong 8 Skrevet 24. December, 2014 Jeg var idag på besøg hos Ratree Wellnes på Gl.køge Landevej og der var kommet en ny pige som jeg valgte at få massage af hun var nok omkring 36 kan ikke huske hendes navn men tak hun er lækker flotte pænt lange ben højre en en gennemsnitlig Thaier super flotte bryster og ser rigtig sød ud tillige med.Det kan godt anbefales at prøve hende hun er meget lige til og snakker dansk og der får man virkelig noget for pengene.alt i alt en god oplevelse som helt sikkert skal prøves igen i det nye år. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 24. December, 2014 (edited) Link? Og er hun på billeder ( når linket kommer ) Redigeret 24. December, 2014 af TboneDK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TingTong 8 Skrevet 24. December, 2014 Desværre ingen billeder af hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thaitilmig 44 Skrevet 25. December, 2014 kan ikke huske hendes navn Hun hedder Nina. Jeg har skrevet en anmeldelse af hende her: '?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>> Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OleV 272 Skrevet 26. December, 2014 Kan man få hele pakken og til hvilken pris? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg