skin_master 0 Skrevet 23. December, 2014 Er der nogen der har prøvet det? Eller kender til noget som virker? Trustpilot giver dårlige reviews, men hvsi der ikke er andet.... https://www.paysafecard.com/da-dk/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Icemandk 181 Skrevet 23. December, 2014 Jeg har prøvet, og det virkede fint nok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hp42 20 Skrevet 23. December, 2014 Ja, lige indtil det ikke virker, og så er de ikke til at have med at gøre. For mig at se er det et svindelforetagende, jeg er i hvert fald blevet snydt så vandet driver. Koden duer pludselig ikke mere, og så er der ikke grænser for hvor svært det er at få et nyt kort som erstatning - pengene tilbage er helt udelukket. De har adresse i et eller andet land, hvor ingen kan komme efter dem.Jeg vil fraråde at bruge det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 23. December, 2014 Paysafe? Er det ikke bare hvor man køber f.ex. 500 kr i 7/11, får et nummer og "betaler" online med det? Det virker helt fint, ikke noget "hokus pokus" der... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Draco2000 70 Skrevet 23. December, 2014 Jeg købte en 100 kr kode i Fona engang. Ingen problemer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skin_master 0 Skrevet 24. December, 2014 Kan være man skal tage chancen. Virker det i alle butikker eller kun meget få? Er lidt svært at få svar på via hjemmesiden.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 24. December, 2014 Man kan ihvertfald købe det i 7/11, man bruger koden til online betaling, ved ikke hvor mange der tager imod det.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg