Hop til indhold
lars.hanson

Madlene i Kjellerup :o)

Recommended Posts

Jeg er normalt ikke til mørke piger, da jeg har haft flere dårlige oplevelser for et par år siden. Jeg har også tit svært at finde mørke piger der tænder mig. Jeg er til små, slanke piger med små bryster og små stramme numser.

Jeg faldt over Madlene http://www.sexpiger.dk/4960 og skulle til et møde i nærheden, og besluttede mig for at prøve en mørk pige igen. Jeg bookede tid hos telefondamen og kørte til adressen. Døren blev åbnet af Madlene i bh og trusser. Hun er virkelig køn og sød. Hun tilbød et bad, og jeg var allerede meget fortrøstningsfuld over det jeg havde set indtil nu. Værelset var ikke særligt prangende. Tøjet røg af, og Madlene tog hendes tøj af. Hun har en fantastisk smuk perfekt hud, flotte ikke alt for store bryster, dejligt faste. Hendes røv er dejlig fast og hun er meget slank. Sexakten var lækker og hun er meget nærværende, og hun giver et fatastisk blowjob. Jeg håber der findes flere mørke piger af hendes kaliber, og jeg må tage min opfattelse af mørke piger op til revision igen. Hun var sgu. en perle. Pas godt på hende og behandel hende med respekt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest knaldehunden

God anmeldelse, har kig på hende måske hun er et besøg værd her imellem jul og nytår

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...