Hop til indhold
denventende

Maria-R fra Sugardaters

Recommended Posts

Gæst

I min verden er du en klaphat - de fleste på sugardaters.dk er sgu ikke ludrere !

jeg deler ikke mine sugarbabs med andre - de er studerende el. unge kvinder med en lav indkomst, der har brug for et økonomisk boost

de er ikke typen der boller med +5 forskellige hver dag/hver uge..

 

så tror jeg du skal finde en anden jagtmark..

Del dette indlæg


Link til indlæg

8270,

 

det hedder "ludere", ikke "ludrere". Der er ikke mellemrum mellem et ord og et udråbstegn. Det hedder "sugarbabes", ikke "sugarbabs". Der skal kun være 1 punktum, ikke 2, efter ordet jagtmark i din sidste sætning.

 

Kan du se: det er ikke specielt dejligt at blive belært, vel. Så måske du skulle lade være med at belære "denventende", blot fordi han spørger, om der er nogen der kender Maria-R fra Århus området?

 

P.S. I min opfattelse er "sugarbabs" helt sikkert ludere. De tager penge for at sprede deres ben for mænd, der så knepper dem. Bum!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kort comment... Forum EG er jo til for at dele - udveksle erfaringer. Hvor alle har lidt at byde ind med. Uanset og det er GP i ordets bogstaveligste forstand eller Sugarbabes.

 

Lad os hjælpe hinanden - til de bedste oplevelser.  ;)

God jul

 

Dressmann

Del dette indlæg


Link til indlæg

8270,

 

det hedder "ludere", ikke "ludrere". Der er ikke mellemrum mellem et ord og et udråbstegn. Det hedder "sugarbabes", ikke "sugarbabs". Der skal kun være 1 punktum, ikke 2, efter ordet jagtmark i din sidste sætning.

 

Kan du se: det er ikke specielt dejligt at blive belært, vel. Så måske du skulle lade være med at belære "denventende", blot fordi han spørger, om der er nogen der kender Maria-R fra Århus området?

 

P.S. I min opfattelse er "sugarbabs" helt sikkert ludere. De tager penge for at sprede deres ben for mænd, der så knepper dem. Bum!

 

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

P.S. I min opfattelse er "sugarbabs" helt sikkert ludere. De tager penge for at sprede deres ben for mænd, der så knepper dem. Bum!

 

I min opfattelse tilhører du de 25% af EG´s brugere der er kvindehader og/eller lider af kvindelede - Bum!

Del dette indlæg


Link til indlæg

I min opfattelse tilhører du de 25% af EG´s brugere der er kvindehader og/eller lider af kvindelede - Bum!

 

Og du er nok den mest erfarne herinde med dine næsten 5000 indlæg. Du prædiker moral og moral og lige nu er du med til at køre endnu en tråd af sporet! Lad være med at kaste med sten..............

Del dette indlæg


Link til indlæg

Personligt ser jeg også en forskel mellem GP og Sugarbabes, omend nogle af pigerne fra sugarbabes.dk er GP.

Jeg værdsætter begge grupper og taler pænt til begge grupper.

Fremgangs måden er dog vidt forskellige.

Ved GP kan man oftest se billeder (ikke altid deres egne) og tage sin beslutning derudfra.

Ved Sugarbabes skal der noget skriverier til før det giver bonus.

For nogen, deriblandt også undertegnede, er dette en form for urinstinkt, der popper op.

Jægeren og byttet. Misforstå mig nu ikke.

Jeg udleverer heller ikke hvilke Sugarbabes, jeg mødes med, da det lidt ødelægger konceptet.

Så derfor vil jeg heller ikke omtale specifikke Sugarbabes ej heller kommentere på enkeltpersoner.

Men det er et spændende koncept og ja det kræver lidt talegaver og smiger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og du er nok den mest erfarne herinde med dine næsten 5000 indlæg. Du prædiker moral og moral og lige nu er du med til at køre endnu en tråd af sporet! Lad være med at kaste med sten..............

 

Fej for egen dør! Hvem startede lige med at bifalde, at andre bruger tråden til at prædike moral og fremføre det kvindehadske synspunkt at sugarbabes er ludere?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Er vi nu nået ned på det niveau, hvor man ikke kan få lov at stille et spørgsmål uden at blive høvlet ned.

:(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes ikke man bør lave anmeldelser af sugardaters pigerne. De har jo profilbillede på der og de fleste er jo ganske almindelige studerende. Det svarer lidt til at have besøgt et bordel og så lave link til glædespigens facebook..

Hvis pigerne finder ud af de bliver anmeldt på et glædespige forum, skynder de sig nok at slette deres profil. Så er det nok bedre at nogen sugardaddys finder sammen og skriver personligt til hinanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes ikke man bør lave anmeldelser af sugardaters pigerne. De har jo profilbillede på der og de fleste er jo ganske almindelige studerende. Det svarer lidt til at have besøgt et bordel og så lave link til glædespigens facebook..

Hvis pigerne finder ud af de bliver anmeldt på et glædespige forum, skynder de sig nok at slette deres profil. Så er det nok bedre at nogen sugardaddys finder sammen og skriver personligt til hinanden

 

Helt enig, og jeg synes at administrationen af EG bør stikke hovederne sammen og overveje om ikke de skulle forbyde omtale af og linkning til Sugarbabes. Det vil være at vise rettidig omhu og ansvarlighed overfor mennesker der i mange tilfælde ikke i deres vildeste fantasi kunne forestille sig konsekvenserne af at have en profil på sugardaters . de fleste af den er ikke engang klar over der findes fora hvor mænd kan udveksle erfaringer om dem.

 

Venligst

Spunsen/Bundstokken :geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Man kan vel sige at hvis en pige er opmærksom på at hun kan blive anmeldt, og omtalt, så er det ok.

Jeg omtaler heller ikke piger fra dating eller scor.dk her

Der er faktisk ikke alle piger fra sugardaters der tager penge for sex. Men er jeg kan nu omvendt ikke se noget i vejen for at advare eller anmelde dem der snyder, eller dem der gerne vil have kunder i butikken, altså hvis man spørger ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

I min opfattelse tilhører du de 25% af EG´s brugere der er kvindehader og/eller lider af kvindelede - Bum!

 

 

Fej for egen dør! Hvem startede lige med at bifalde, at andre bruger tråden til at prædike moral og fremføre det kvindehadske synspunkt at sugarbabes er ludere?

 

 

 

Det er dit synspunkt at det er kvindehadsk!! 

Når det er sagt så er jeg ikke efter enhver herinde der ikke har samme mening som du, eller gør alt hvad jeg kan for at nakke nye!

Jeg er her for sjov og er egentlig ret ligeglad med stedet udover det, kan du sige det samem? Nej, vel? For stedet her er en stor del af dit liv og så er det faneme dobbeltmoralsk at du er efter folk for noget som ikke er forkert herinde og samtidigt gør noget som der direkte står i reglerne er forkert!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er det atter engang lykkedes at dreje en tråd langt væk fra emnet, Lav dog jeres egen tråd om det er rigtigt eller forkert og lad denne tråd omhandle den pågældende pige som er : Maria R.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...