Hop til indhold
Heino

Randersvej 5 Aarhus N: Susanne, Suzette, hjemmesider og boligindretning.

Recommended Posts

Jeg opretter denne tråd da indlæggene i "Anna Randersvej 5 Århus nord" åbenbart er afsporede.

Queen-Suzette har ikke appelsinhud Bulder.

Det må være en anden pige, du har besøgt.

Kære Susanne.

Det er ikke en kritik af dig. Jeg kender dig slet ikke. Men når man som jeg har nogle år på bagen som besøgende på Randersvej 5, oplever man altså et sted, der nærmest er i frit fald:

• Kælderen er blevet forfalden og der er dårlig luft der. En gennemgående udluftning og en gang maling ville gøre underværker
  • Flere og flere dage hvor der er lukket - aner ikke, om der er mangel på piger. Men "lukket" især i weekender og om aftenen er bare dårlig stil, hvis man spørger mig
  • En hjemmside der først ikke blev opdateret i 6 måneder + og nu er helt fraværende
  • Iøjnefaldende ældre kvinder, der ikke oplyser om deres ca. alder
  • Flere tilfælde af uforskammede piger dog mig bekendt ikke lige for tiden

Og hvad kan du så bruge det til? Sikkert ikke en skid andet end at få én stamkundes oplevelse af stedet og dets - negative - udvikling.

Som sagt kender jeg dig ikke, men er ikke et sekund i tvivl om, at du er med til at højne standarden på Randersvej 5 :)

God jul og godt nytår til dig :)

Redigeret af Heino

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest knaldehunden

Flot Heino kan kun give dig ret i hvad du skriver, tråden er da blevet helt væk, god jul

Knaldehunden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Helt enig med at stedet er i frit fald - Jeg har været der nogen gange sidst for omkring 1/2 år siden og der svor jeg aldrig at sætte min ben der mere. Jeg husker en rød farve i bollerummet og piger som lyver om alt hvad der overhovedet kan lyvers om. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

En skam sådan et godt sted med danske piger er blevet så dårlig , både stedet og pigerne . Er også dårlig at de ikke opdatere

hjemmesiden mere , nu er den hel lukket ned .Så kommer der heller ikke mere , forstår ikke hvor Susanne vil hen med sige vi ikke

har ret i det vi siger om stedet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Randersvej 5 .Prøv at besøge Susanne om onsdagen .Hun er HAMMER sød, og så ved hun, hvordan man behandler kunder. Jeg kommer der ofte, og får en KANON behandling.PRØV hende. En dejlig voksen kvinde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad betyder moden? 40, 50, 60, 70, 80??

Hvordan ser hun ud?

Hvad vil det sige, at hun ved, hvordan man behandler kunder?

Når vi får det at vide kan vi bruge din kommentar/anmeldelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
  • Hejsa. Tak for de søde ord Fasan.
  • Jeg er 50 år vejer knap 58 kg og er som Fasan siger ikke ret høj, og har som en anden sød kunde har skrevet, en rund mave:razz:
  • Hvad angår behandling af kunder, måske han mener jeg altid har tid til en sludder , og at jeg nyder hvad jeg laver.
  • Knus Susanne.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...