Buzz Light 163 Skrevet 7. Januar, 2015 Jeg var 19 år da jeg havde sex for første gang. Patte stiv og en pige jeg ikke havde tænkt beskidte tanker om før sagde hun kunne lide mig. Det ene førte til det andet og vi sejlede hjem til mig i min brandert. Hun lagde an i en super "sjov" søstjerne hvor jeg til slut måtte give fortabt og trille om på ryggen uden at affyre kanonen i hendes lagerhal. (Jeg var muligvis for fuld til at mærke hende?) Efterfølgende går der 6 år med at spænde ben for mig selv hver gang jeg havde en chance. Det blev en ond cirkel med tanken: "Hvem vil have sex med en på 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 år som praktisk talt stadig er jomfru? Og så fedt var det jo heller ikke første gang..." Jeg havde længe gået med tanken om at købe mig til noget uforpligtende og faldt for et par måneder siden pludseligt over dette (blog?) indlæg af Nikita Darling (som jeg desvære ikke nåede at opleve før det var for sent) "Kære jomfru ~ Du er ikke alene!" : http://www.nikitadarling.dk/?p=1185 - Det gav mig mod på at prøve sex igen og jeg har siden besøgt 5 piger af svingende karakter og jeg har så absolut planer om flere besøg. Det eneste der ærger mig er at jeg ventede så længe for sex er sku fantastisk selv når det er mindre godt. Men pas på - købesex er utrolig vanedannende og du kan hurtigt bruge mange penge på det og så skal du passe på med at dele dine oplevelser med dine venner da det desvære er utroligt tabubelagt. Jeg tror ikke nogen af pigerne i min omgangskreds ville have noget med mig at gøre hvis de vidste hvad jeg nu går og bruger mine penge på... Mvh. Buzz 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tilde 600 Skrevet 23. Januar, 2015 DETH: tak Jeg er begyndt at være i Bording igen og er stadig i Randers også Nyder de to steder så meget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tilde 600 Skrevet 23. Januar, 2015 Jeg ved ikke om du allerede er sprunget ud i dette, og har besøgt en pige, eller mødt en pige uden for massage-verden. Men synes du skal kraftig overvejet, om du virkelig ønsker at DIN første gang skal være hos en glædespige!!!! Min første gang var præcis på min 15års fødselsdag, og havde faktisk ventet, fordi jeg syntes det var lidt sjovt at "nu var det lovligt" Tro mig det var bestemt INGEN SUCCES, selvom jeg havde været forelsket i fyren længe... Tror mange tænker tilbage på deres første gang med et skævt smil, og nogle kan som jeg, endda grine af udfaldet. Det går som regel aldrig som man havde forstillet sig det, men det bliver jo altid bedre med tiden... Det kræver øvelse, og øvelse gør mester ikke sandt.... man er ikke bare supermand/kvinde de første mange gange, det tog mig faktisk noget tid, at finde ud af hvad jeg personligt kunne lide og ikke kunne lide, og udforsker stadig.. Det er det dejlige ved SEX, man kan blive ved at udforske, hvis det er det man ønsker... Jeg ved ikke om du føler dig presset af at dine venner/omgangskreds, som måske allerede har mistet deres mødom, men som andre skriver, lad dig endelig ikke påvirke af dette. Du vil jo ikke forblive en jomfru forevig, men kan godt forstå at du kan være noget ivrig med at komme i gang, eller "få det overstået"/prøvet for første gang. Men den dag skal nok komme, og selvom jeg er glædespige, tror jeg ikke at jeg vil anbefale dig en glædespige som første gang, men det er jo helt op til dig selv, og vælger du dette, så fortæl endelig pigen at det er din første gang, det har jeg fx prøvet med en, og det hjalp os begge utroligt meget, så læg endelig ikke skjul på dette, kender mine kollegaer nok til at de viol tage dig alvorligt, og give dig den bedst mulige oplevelse, måske ville det være en god ide, at prøve at komme måske nogle gange hos den samme, hvis du vælger den vej, for den første gang lærer man som regel ikke så meget.. Men held og lykke og ønsker dig alt det bedste... Kram Tilde Pigen 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kanikkefindeetnavn1996 4 Skrevet 23. Januar, 2015 Hey Tilde!.. Har ikke besøgt nogen glædespige eller noget endnu. Har valgt at jeg bare vil vente . Og ja som du siger, Så vil jeg ikke gå glip af den første gange fornemmelse man har med en!. Så ja, Jeg venter!.. Og hele det her emne har hjulpet utroligt meget på mit valg! -Tak til alle ! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tilde 600 Skrevet 24. Januar, 2015 Hey Tilde!.. Har ikke besøgt nogen glædespige eller noget endnu. Har valgt at jeg bare vil vente . Og ja som du siger, Så vil jeg ikke gå glip af den første gange fornemmelse man har med en!. Så ja, Jeg venter!.. Og hele det her emne har hjulpet utroligt meget på mit valg! -Tak til alle ! Hej Det er jeg faktisk super glad for at høre, held og lykke med det, og husk at alting kræver øvelse, mit bedste råd vil være at du skal prøve at slappe så meget af som overhovedet muligt, selvom det godt kan være svært. Og jeg var fuld min første gang, det var hellere ikke nogen succes, så det vil jeg da heller ikke anbefale. Men alles første gang er nok meget forskellige, så tag du det bare roligt med dette, du kommer sikkert til at smile eller grine lidt af det senere Kram Tilde 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50865 Skrevet 24. Januar, 2015 Hej Det er jeg faktisk super glad for at høre, held og lykke med det, og husk at alting kræver øvelse, mit bedste råd vil være at du skal prøve at slappe så meget af som overhovedet muligt, selvom det godt kan være svært. Og jeg var fuld min første gang, det var hellere ikke nogen succes, så det vil jeg da heller ikke anbefale. Men alles første gang er nok meget forskellige, så tag du det bare roligt med dette, du kommer sikkert til at smile eller grine lidt af det senere Kram Tilde Men de flaksende sommerfugle er der stadig 40 år senere . . . Det bliver aldrig rutine . . . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg