Dengifte 0 Skrevet 23. December, 2014 Nogen som har prøvet hende her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mister Fuck 40 Skrevet 23. December, 2014 Edermame en lallet efterlysning!!! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dengifte 0 Skrevet 23. December, 2014 Undskyld glemte link https://annoncelight.dk/showad/144221 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14117 Skrevet 23. December, 2014 Indsætter lige teksten, som kan gøre selv en jyde lidt liderlig : Odense dejlig & imødekommende frækkert Fyn 23 december Hele dagen ! Drømmer du om... at overgive dig til en smask liderlig pige med bløde forme, store berøringsvenlige bryster og varme hænder. Er du til vild sex, dybe blow eller voldsom knep? Alle fantasier opfyldes..... Trænger du til at få lettet trykket, hurtigt ......500 kr eller lyst til 1/2 times erotik 800 kr SUPER frække super-cocktails for velsoigneret, rene og velduftende frække fyre og gentelmen. Besøg mig i ODENSE C - Kun Tirsdag 23 Dec HELE DAGEN Tlf.: 6617 8054 RING Tlf.: 66 17 80 54 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SnowmanDK 352 Skrevet 23. December, 2014 Indsætter lige teksten, som kan gøre selv en jyde lidt liderlig : Odense dejlig & imødekommende frækkert Så ved vi da hvor Jernsvinet er henne I dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CUPIDO 162 Skrevet 23. December, 2014 Har ikke besøgt hende, men ved hun er fra Klippeøen, Bornholm.Var forbi, kl. 16.05 men hun var optaget til kl. 17, så det besøg blev opgivet.desværre,havde håbet på at når jeg kommer til Bornholm, så kendte jeg hende bedre, og ved hvad hun kan og står for.jeg tror det er den eneste GP på Bornholm Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1473 Skrevet 24. December, 2014 Hun må ha haft travlt igår, for jeg var forbi 18.30 og dér var hun først ledig 20.30. Så det blev også opgivet. Men jeg har besøgt hende i sommers, og hun er afgjort et besøg værd. Hun er rigtig sød og har masser af tid, og så knepper hun livet af én . Dejlig blød og velformet kvinde. Hun dukker af og til op i Odense Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 463 Skrevet 2. Januar, 2015 (edited) Undskyld glemte linkhttps://annoncelight.dk/showad/144221 og kunstnernavn, telefonnummer og by/adresse. Det er meget lettere at søge på tidligere anmeldelsetr og efterlysninger når alle disse oplysninger er med. Desværre opretter rigtig mange emner uden disse basale oplysninger, hvilket gør det næsten umuligt at bruge søgefunktionen her eller på google fornuftigt. Eller i det hele taget bare vide, hvilke emner man skal klikke sig ind på når halvdelen blot drejer sig om noget så intetsigende som "hende her". Der burde være en forumregel/guide om hvilke oplysninger der skal indgå i overskriften og hvilke yderlige data der altid bør være øverst i første indlæg i emnet. Det ville gøre forummet meget mere brugbart hvis halvdelen af efterlysninger og anmeldelser ikke kun handler om "hende her" og så bare et link. Redigeret 2. Januar, 2015 af Mr. Bean Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg