Hop til indhold
Slaven_Randers

Julesex hos Daniella ved Randers

Recommended Posts

Ja så kunde den gamle gris ikke holde sig væk længere og måtte bestille en tur i julekanen hos Daniells og som altid er det en fornøjelse at møde hende ren og velduftende frisk fra badet. Jeg blev ved ankomsten sendt i bad og efter badet gik turen op i legerummet på førstesalen hvor der var en hyggelig stemning med levende lys.

Vil ikke sige så meget om selve legen for den liner de andre anmeldelser af Dani pigen jeg har lavet, men kan konstatere at hun siden jeg besøgte hende første gang hvor hun var nybegynder inden for pirringsbondage er der sket meget. Jeg har også lært meget om mig selv under disse besøg og kan konstatere at skulle tage en pige i missionærer med bind for øjnene er lidt af en udfordring især når ens kondital er mindre end temperaturen på sydpolen midt om vinteren.

Tak for endnu en super oplevelse Dani :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Besøgte hende da hun var i Aalborg i lørdags, efter have læst de mange rosende anmeldelser.

Hold da nu helt op for en skøn og naturlig pige, blev skisme lidt overrasket over hvor fantastisk hun var.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte hende da hun var i Aalborg i lørdags, efter have læst de mange rosende anmeldelser.

Hold da nu helt op for en skøn og naturlig pige, blev skisme lidt overrasket over hvor fantastisk hun var.

Ja jeg er blevet forfalden til hende må jeg erkende

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...