Hop til indhold
PerZ

Glædeligt gensyn med Mizz Gina Aalborg

Recommended Posts

Jeg fik endelig kontakt til hende igen i lørdags (hvorfor det var endelig, det kan vel læses i min sidste anmeldelse af hende).. Vi fik hurtig lavet en aftale, og gud, hendes franske var lige så fantastisk som sidst, valgte dog også sex denne gang.. Det har jeg så bestemt ikke fortrudt.. Alt var vidunderligt, for mig er der ikke en finger at sætte på hende.. Det skulle dog være at hun ikke har stedet.. Men det løses også nemt.. Jeg vil ikke komme ind på nærmere mht selve sex osv, den oplevelse må i selv gøre jer.. Og så er det også kun Gina og mig der kan sidde tilbage og grine af vores oplevelse den lørdag nat.. Men det er helt sikkert at jeg skal have flere oplevelser sammen med hende i fremtiden, har endelig fundet en pige der er lige efter mit hovede..

Del dette indlæg

Link til indlæg

du kan skrive til hende her inde, så kan du få hendes mail eller nummer hvis hun vil give dig det.. Det var sådan jeg kom i kontakt med hende..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...