Hop til indhold
jensen8000

Anna Randersvej 5 Århus nord

Recommended Posts

Hejsa

Var en tur forbi Anna i dag hos stjernebabes , hørt hendes telefonbånd inde jeg kørt der ned , rigtig sød pige på båndet

Kunne ikke finde deres hjemmeside mere , kom så der ned og bliv mødet af en gammel kone som sagde hun var Anna

Vil tror hun er ca 65-67 år , men nu var jeg jo kommet afsted så måtte se hendes priser og hvad hun kunne tlbyde , Der var  en halv time

til 500 med super fransk , så tænke jeg det kunne vel ikke være slemt til den pris . Jeg vil ikke skrive så meget om den tid vi "hygge os " 

har godt nok  ikke får så kedeligt sex med en købe pige før, hun var slet ikke med i legen ,det skulle bare gå hurtig og skulle bare blive

gjort færdig som jeg kunne komme ud af  døre igen. Kunne også se men kunne få dansk uden gummi . Så der kommer jeg ikke igen

hun skulle måske fotælle hvor gammel hun er på bånet . Det er også træls deres hjemmeside ikke kører mere , men må også sige stedet

er ved være noget  ulækker at komme og besøge.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest knaldehunden

Ja sgu surt at der er nogle GP piger der ikke er ærlige omkring deres alder, men det bedste er bare et gå igen for så tjener de ingen penge, Randersvej er ikke hvad det har været siden queensuzette er holdt, hun var lækker.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja sgu surt at der er nogle GP piger der ikke er ærlige omkring deres alder, men det bedste er bare et gå igen for så tjener de ingen penge, Randersvej er ikke hvad det har været siden queensuzette er holdt, hun var lækker.

Suzette ?? det var da hende med den skrækkelige appelsinhud.  :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa

Var en tur forbi Anna i dag hos stjernebabes , hørt hendes telefonbånd inde jeg kørt der ned , rigtig sød pige på båndet

Kunne ikke finde deres hjemmeside mere , kom så der ned og bliv mødet af en gammel kone som sagde hun var Anna

Vil tror hun er ca 65-67 år , men nu var jeg jo kommet afsted så måtte se hendes priser og hvad hun kunne tlbyde , Der var  en halv time

til 500 med super fransk , så tænke jeg det kunne vel ikke være slemt til den pris . Jeg vil ikke skrive så meget om den tid vi "hygge os " 

har godt nok  ikke får så kedeligt sex med en købe pige før, hun var slet ikke med i legen ,det skulle bare gå hurtig og skulle bare blive

gjort færdig som jeg kunne komme ud af  døre igen. Kunne også se men kunne få dansk uden gummi . Så der kommer jeg ikke igen

hun skulle måske fotælle hvor gammel hun er på bånet . Det er også træls deres hjemmeside ikke kører mere , men må også sige stedet

er ved være noget  ulækker at komme og besøge.

Hejsa....

Vil lige starte med at sige, at jeg ikke kender omtalte pige, eller for den sags skyld andre at pigerne .

Så er mere interesseret i at du mener stedet er ulækkert,vil du ikke være sød at uddybe det ?

Jeg er på stedet hver onsdag, dog ikke her i julen.

Er altid modtagelig for konstruktiv kritik, men bare at sige der er ulækkert giver ikke mange muligheder for at ændre noget.

Gulve , badeværelse og bollerum bliver rengjort hver dag og jeg tror da også de andre piger sørger for at sengen er ren og indbydende, jeg har ikke set andet når jeg kommer onsdag morgen.

Venter i spænding på at finde ud, af hvad jeg skal i gang med at lave når jeg kommer tilbage efter nytår.

Med ønske om en god jul og et godt nytår til alle.

Knus Susanne.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Til Susanne

Kan godt være du gør rent hvergang på de steder du skriver ,så må det være efter du tage der fra, for der en lygt af gammel kælder

og ikke af noget som lige var gjort rent . Måske du skulle prøve at kigge efter i bollerummet , nu var Anna jo så kedelig jeg

kunne ligge og kigge rundt i rummet . Er er mere du skal igang med efter nytår , så var hjemmesiden måske en god ide som men kan

se hvem er der .

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jensen - har været i en del kælderlokaler, der alle var spotless rene og fine. Kælderlugten kan man ikke så'n bare fjerne! Det er ihvertfald ikke tegn på dårlig hygiejne!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa....

Vil lige starte med at sige, at jeg ikke kender omtalte pige, eller for den sags skyld andre at pigerne .

Så er mere interesseret i at du mener stedet er ulækkert,vil du ikke være sød at uddybe det ?

Jeg er på stedet hver onsdag, dog ikke her i julen.

Er altid modtagelig for konstruktiv kritik, men bare at sige der er ulækkert giver ikke mange muligheder for at ændre noget.

Gulve , badeværelse og bollerum bliver rengjort hver dag og jeg tror da også de andre piger sørger for at sengen er ren og indbydende, jeg har ikke set andet når jeg kommer onsdag morgen.

Venter i spænding på at finde ud, af hvad jeg skal i gang med at lave når jeg kommer tilbage efter nytår.

Med ønske om en god jul og et godt nytår til alle.

Knus Susanne.

Til Susanne. Jeg har været der fornylig, og jeg kan godt se om der er pænt og rydelig og rent - jeg kan kun sige godt om stedets : pænt - rent og rydeligt, og det lugtede overhovedet ikke af kælder, men derimod af en lækker og smilende pige, der fuldendte oplevelsen af stedet - til et rent 13-tal. :-P  :-P:wub:  :wub:  - et sted jeg gerne kommer igen. 

Knus og glædelig jul til Alle.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Suzette ?? det var da hende med den skrækkelige appelsinhud.  :-P

Queen-Suzette har ikke appelsinhud Bulder.

Det må være en anden pige, du har besøgt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære Susanne.

Det er ikke en kritik af dig. Jeg kender dig slet ikke. Men når man som jeg har nogle år på bagen som besøgende på Randersvej 5, oplever man altså et sted, der nærmest er i frit fald:

• Kælderen er blevet forfalden og der er dårlig luft der. En gennemgående udluftning og en gang maling ville gøre underværker
  • Flere og flere dage hvor der er lukket - aner ikke, om der er mangel på piger. Men "lukket" især i weekender og om aftenen er bare dårlig stil, hvis man spørger mig
  • En hjemmside der først ikke blev opdateret i 6 måneder + og nu er helt fraværende
  • Iøjnefaldende ældre kvinder, der ikke oplyser om deres ca. alder
  • Flere tilfælde af uforskammede piger dog mig bekendt ikke lige for tiden

Og hvad kan du så bruge det til? Sikkert ikke en skid andet end at få én stamkundes oplevelse af stedet og dets - negative - udvikling.

Som sagt kender jeg dig ikke, men er ikke et sekund i tvivl om, at du er med til at højne standarden på Randersvej 5 :)

God jul og godt nytår til dig :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære Susanne.

Det er ikke en kritik af dig. Jeg kender dig slet ikke. Men når man som jeg har nogle år på bagen som besøgende på Randersvej 5, oplever man altså et sted, der nærmest er i frit fald:

• Kælderen er blevet forfalden og der er dårlig luft der. En gennemgående udluftning og en gang maling ville gøre underværker
  • Flere og flere dage hvor der er lukket - aner ikke, om der er mangel på piger. Men "lukket" især i weekender og om aftenen er bare dårlig stil, hvis man spørger mig
  • En hjemmside der først ikke blev opdateret i 6 måneder + og nu er helt fraværende

Og hvad kan du så bruge det til? Sikkert ikke en skid andet end at få én stamkundes oplevelse af stedet og dets - negative - udvikling.

Som sagt kender jeg dig ikke, men er ikke et sekund i tvivl om, at du er med til at højne standarden på Randersvej 5 :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Advarsel: offtopic

Ahhh det er så  skønt når man falder over en hjemmeside der har stået uberørt siden sidst i 90'erne  :P

Velkommen til massagebranchen :P

Redigeret af titman

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære Susanne.

Kan du give dig ret i alt det du skriver , har også selv kommet meget på Randersvej

Det går kun en vej der nede , og det er ned af

Redigeret af jensen8000

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Jeg har også gennem tiden besøgt stedet ofte, helt tilbage til de kaldte sig Chanell no 5 i midt 90erne og frem til for nylig, og aldrig har stedet været så ringe som nu på alle måder.

Jeg gider ikke at gentage Heinos kritik, men jeg er helt enig med ham i det hele.

Jeg vil sige at det er den værste danske klinik pt jeg kender i Århus, og jeg har besøgt de fleste. Derfor holder jeg mig også væk.

Det er ærgerligt for jeg har haft mange gode stunder deroppe i tidernes løb med nogle ret lækre søde yngre piger, men det er fortid.

Jeg kender ikke Susanne, og det er derfor ikke rettet mod hende personligt, men Susanne kunne da som en start bede mutter/ejeren om at få hjemmesiden til at fungere, til at have regelmæssigt åbent eller annoncerer hvornår man havde åbent, med hvilken pige og i hvilket tidsrum og så kunne mutter/ejeren måske overveje om klinikken næsten udelukkende skulle bestå af kvinder omkring de 50 år eller mere, eller man som i gamle dage også ville have lidt unge piger i ny og næ. Jeg har tit stået og ventet i Tåsingegade gennem årerne eller gået en runde om blokken, eller op i kiosken, når der var nogle af de populære lidt yngre lækre danske piger, der var i hvert fald kunder nok til dem også kunne jeg erfare på hvor svært det kunne være at nå først ind når optaget-skiltet blev fjernet. Som oftest var der jo kun en telefonsvarer deroppe, så man ikke kunne bestille tid. Omvendt er ideen at det kun skal være et sted for kvinder omkring de 50 år eller mere, så kan stedet jo selvfølgelig slå sig op på det, men derfor vil en velfungerende hjemmeside og ordentlig rengøring jo stadig være et must for stedet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tilbage på sporet:

Jeg besøgte også Anna i går søndag, blev fristet af hendes tlf.svarer, specielt at hun nævner, at hun har store skamlæber, hvilket jeg tænder på.

Jeg blev lukket ind af tlf.pigen, og efter et par minutter kom Anna og tog imod mig. Jeg husker ikke, hvilken alder hun oplyser på svareren, men jeg mener nu ikke, hun er 65-67 år, men nærmere midt/sidst i 50'erne, men en ganske nydelig dame i den alder. Ikke særlig smilende og imødekommende, men forventningerne om store skamlæber i min mund, gjorde at jeg blev. Hun har en ganske lækker krop, og et par super lækre bryster, som jeg dog ikke rigtig fik lov at nyde, bortset fra synet. Skamlæberne var ikke så store, så det var nødvendigt at fremhæve dem på tlf.svareren.

Jeg synes også hun manglede lidt indlevelse, og det kærestesex hun også reklamerer med på svareren, det opdagede jeg heller aldrig. Jeg havde bestilt en halv time (til dobbeltpris af hvad Jensen8000 nævner), og blev ikke tilbudt hverken superfransk eller dansk uden. Hun startede med det franske, hvilket hun gjorde udmærket, men da jeg så skulle slikke hende, som hun meget gerne ville - sagde hun, virkede hun lidt fraværende og kiggede rundt i rummet. Hun smagte ganske godt, og hun fik også orgasme - eller fakede - hvad ved jeg ... Jeg tog hende så først i missionæren, og derefter bagfra, og det var tydeligt, at hun gerne ville have det overstået hurtigt.

Stedet er måske nok lidt slidt, men jeg synes nu der var ganske pænt og rent, også på badeværelset, hvor jeg skulle vaske mig lidt inden seancen, på trods af, jeg lige havde været i bad, men den regel respekterer jeg alle steder. Blev også tilbudt bad efter legen, men takkede nej.

Hun fortalte i øvrigt, at hun primært var der for at få sex. Min fornemmelse var helt klart, at det ikke var den primære årsag ...

Jeg fortryder ikke mit besøg, men hun er ikke en, jeg besøger igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Til Susanne

Kan godt være du gør rent hvergang på de steder du skriver ,så må det være efter du tage der fra, for der en lygt af gammel kælder

og ikke af noget som lige var gjort rent . Måske du skulle prøve at kigge efter i bollerummet , nu var Anna jo så kedelig jeg

kunne ligge og kigge rundt i rummet . Er er mere du skal igang med efter nytår , så var hjemmesiden måske en god ide som men kan

se hvem er der .

Hjemmesiden har jeg ikke noget med  at gøre, men har fået at vide at den skal laves om, noget med problemer med person der har stået for den.

Jeg er en af de piger der ikke ønsker billede liggende på nettet,men du kan måske nøjes med af besøge de der har billede, det løser måske noget af problemet.

Lugt af gammel kælder skulle være løst, var problemer med afløb på badeværelse.

Jeg ser bollerum hver gang jeg er der , tager endda skærm af lampe da jeg ellers ikke synes der er lys nok, og kan ikke se noget problem med rengøring.

Jeg Forstår ikke at en del mænd har svært ved at gå igen hvis vi piger ikke er som de har forestillet sig, ej heller at pigen bliver mere "spiselig" hvis prisen bare er lav nok.

Som du fortæller hendes pris og de ydelser du fik er hun en del under halv pris og du skal måske vurderer oplevelsen efter det?

Jeg blander mig aldrig i hvad andre piget laver eller deres priser men

personligt foretrækker jeg at manden takker høfligt nej og går igen i stedet for at blive og få en middelmådig oplevelse fordi han ikke tænder på mig.

Knus Susanne

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også gennem tiden besøgt stedet ofte, helt tilbage til de kaldte sig Chanell no 5 i midt 90erne og frem til for nylig, og aldrig har stedet været så ringe som nu på alle måder.

Jeg gider ikke at gentage Heinos kritik, men jeg er helt enig med ham i det hele.

Jeg vil sige at det er den værste danske klinik pt jeg kender i Århus, og jeg har besøgt de fleste. Derfor holder jeg mig også væk.

Det er ærgerligt for jeg har haft mange gode stunder deroppe i tidernes løb med nogle ret lækre søde yngre piger, men det er fortid.

Jeg kender ikke Susanne, og det er derfor ikke rettet mod hende personligt, men Susanne kunne da som en start bede mutter/ejeren om at få hjemmesiden til at fungere, til at have regelmæssigt åbent eller annoncerer hvornår man havde åbent, med hvilken pige og i hvilket tidsrum og så kunne mutter/ejeren måske overveje om klinikken næsten udelukkende skulle bestå af kvinder omkring de 50 år eller mere, eller man som i gamle dage også ville have lidt unge piger i ny og næ. Jeg har tit stået og ventet i Tåsingegade gennem årerne eller gået en runde om blokken, eller op i kiosken, når der var nogle af de populære lidt yngre lækre danske piger, der var i hvert fald kunder nok til dem også kunne jeg erfare på hvor svært det kunne være at nå først ind når optaget-skiltet blev fjernet. Som oftest var der jo kun en telefonsvarer deroppe, så man ikke kunne bestille tid. Omvendt er ideen at det kun skal være et sted for kvinder omkring de 50 år eller mere, så kan stedet jo selvfølgelig slå sig op på det, men derfor vil en velfungerende hjemmeside og ordentlig rengøring jo stadig være et must for stedet.

Ang. rengøring har jeg svaret andet sted.

Ang. vi pigers alder, jeg er lige på vippen til at runde de 50, kander ikke de andre piger eller deres alder, men har af en kunde fået at vide at der om tirsdagen er en noget yngre pige, et forsøg værd ?

Ang, hjemmeside er ikke noget jeg kan gøre noget ved, men måske godt at gøre til en vane at man ringer til tlf, svarer og undgår de piger der ikke nævner alder , og gå igen hvis alder ikke passer når man bliver lukket ind?

Tror ikke "mutter" vælger os piger efter alder , men mere efter hvor stabile vi er. Men har aldrig spurgt så er kun et gæt.

Knus Susanne

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære Susanne.

Jeg ved ikke om jeg højner standart :oops: er jo en af de ældre kvinder.

Men er nu meget ærlig omkring alder.

Tror der bliver færre steder med danske piger, har set en del lukke de sidste par år, det må jo betyde der er færre piger , tror jeg,

Knus Susanne

Del dette indlæg

Link til indlæg

Queen-Suzette har ikke appelsinhud Bulder.

Det må være en anden pige, du har besøgt.

Det vil jeg godt skrive under på at hun havde. Hun ser vildt fræk ud på hendes billeder, derfor var skuffelsen også stor da jeg besøgte hende. Hun havde virkelig løs rynket hud. Hvordan man kan sige, hun ikke har det, fatter jeg ikke, når det er i så høj grad som det er.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det vil jeg godt skrive under på at hun havde. Hun ser vildt fræk ud på hendes billeder, derfor var skuffelsen også stor da jeg besøgte hende. Hun havde virkelig løs rynket hud. Hvordan man kan sige, hun ikke har det, fatter jeg ikke, når det er i så høj grad som det er.

Lige for en ordens skyld. Jeg har aldrig besøgt Randersvej 5 eller Susanne. Jeg syntes bare, jeg ville komme med en frisk kommentar om navnet Suzette.

For de uoplyste vil jeg gerne fortælle det på en PM, hvad suzette er for noget. Det behøver jeg ikke orientere almindeligt dannede mennesker om.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kowalski

anmeldelsen handler om anna, ikke om susanne, suzette, hjemmesider eller boligindretning. kom tilbage I sporet !

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...