Hop til indhold
Nye tider

Russiske fængselsvittigheder

Recommended Posts

Fængselsdirektøren havde 25 års jubilæum, og han gik længe og tænkte over hvordan han skulle fejre sit jubilæum. På den anden side set så var både fængslet og fangerne jo en meget stor del af hele hans karriere, så han besluttede sig for at spørge om de havde nogle ideer til en god dag - - - - og det havde de : åbent hus

En fange har besøg af sin mor og inden hun går, spørger han hende om ikke hun næste gang,  - kan smugle en fil ind sammen med sandkagen,  -  jamen min dreng dog :o  - har du tænkt dig at save dig ud af din fængselscelle?? - nej mor! - -  men jeg har tænkt mig at skære mig igennem din sandkage. :angry:

En ny fange kommer ind og skal afsone i en celle hvor der i forvejen er 2 andre fanger. For sådan lige at gøre et godt indtryk overfor de 2 andre  - begynder han sådan med lidt smalltalk, og spørger den ene af dem: - ”nå men hvor mange år har du så fået?” - ”jeg fik 2 år” :)  - ” nå, - men hvad har du lavet?” - - - ”jeg pløkkede en politibetjent”  

Så spørger han den anden: ” hvor mange år har du så fået?” - ”jeg fik 30 år” :twisted:  - ”det var da ellers noget!” - ”hvad lavede du?” - -  ”jeg flyttede et komma”

En fange spørger sin cellekammerat . ” hvad sidder du egentlig herinde for?” - ”jeg har en bygningsfejl!” - ”hmm hvordan det?” - ”mine fingre er for lange og mine ben for korte”

Og så lige en fra et dansk fængsel:

Det er den kvindelige fredsdemonstrant der er blevet fængslet. Om morgenen opdager hun, at hun har fået menstruation - panik panik - hun hamrer løs med begge hænder på celledøren medens hun råber: ” - jeg skal ha Tampax  - jeg skal ha Tampax - jeg skal ha Tampax - ……… - ………..

Det er om morgenen og en fængselsbetjent er i gang med at uddele morgenmad - han er godt træt af fangernes evindelig brok og beklagelser, og så er han tilmed halvdøv og stadig morgensøvnig.

Hun står stadig og hamrer på celledøren og råber: ” jeg skal ha Tampax - jeg skal ha Tampax - …….. -  Ja Ja Ja ja - lille dame - lille dame - lille dame - - - du kan få cornflakes ligesom alle de andre. 

Mange hilsner

Nyder livet

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg

Link til indlæg

En neger bliver sat ind i en celle i Alabama, I cellen er der i forvejen en hvid rockertype.

Rockeren værdiger ikke negeren et blik.

Dagen efter kommer nok en hvid fange, magen til den første.

Hi! hvad har du lavet, åhh noget voldtægt, røveri og så har jeg også slået en i hjel.

Hvad fik du for det? Livsvarigt; men dommeren sagde at hvis jeg opfører mig pænt kan jeg komme ud efter en måned.

Det var en hård dom, ja den var hård.

Hvad har du lavet? Ligesom dig, mord vold røveri og voldtægt.

Hvad fik du for det? Livsvarigt; men dommeren sagde at hvis jeg opfører mig ordentligt kan jeg nøjes med 30 dage.

Det var en hård dom, ja, den var hård.

Negeren var nu kravlet helt op i et hjørne, det var et par stygge gutter han delte celle med.

Hvad har du lavet?

Øhh-øhh, jeg har kørt på cykkel uden lys.

Hvad fik du for det? Øhh, livsvarigt.

Sagde dommeren ellers noget? Ja, jeg skulle være glad for at de tog mig om dagen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Arbejdede i slut-firserne sammen med nogle hvide, der var flygtet fra Rhodesia - Deres vitser var ikke stuerene i dag - En af de pænere:

En neger bliver fundet død i en af sydstaterne med 10 skudhuller i ryggen.

Den lokale sherif rykker ud for at undersøge dødsfaldet.

Han står længe og kikker på den døde - Vender skråen, og skubber den over i den anden kind, klør sig i nakken, og udbryder med FED sydstatsaccent:

'That's the worst damn suicide I've ever seen . . . .'

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...