Hop til indhold
Fisseslikkeren

Oplevelser i Graz i Østrig

Recommended Posts

Min plan var at jeg skulle prøve en østrigsk pige i dag i Graz men det kneb lidt med at finde frem til den rigtige. Det endte så i formiddags med et besøg hos bulgarske Emilie som man kan finde her: http://www.erotikcenter-graz.at/girls/hostessen.htm

 

Jeg snuppede 1 time til 140 Euro med fransk uden samt kys. Jeg startede med at ligge på ryggen og hun kærtegnede min krop og tog fat om boller og lillefyren med en hånd og så begyndte kysseriet. Jeg måtte stryge og tage på bryster. Hun er lækker og medlevende og kan åbenbart godt lide sit job. Vi skifter til en omgang 69. Hun er drivvåd og smager super. Min pik leger hun med. Hun veksler mellem at køre tungen rundt på pikhoved og tage pikhoved i munden og suge læberne godt fast om det for så bagefter at deepthroate. Jeg vil gerne have nogle fingre i fissen på hende men her skal jeg have kondom på pegefingeren - mere må jeg ikke bruge. Hun bliver hammerliderlig og beder mig stoppe undervejs fordi hun er ved at komme. Så bliver jeg facesittet og slikker hende til en rystende orgasme. Hun afslutter mig med piksutteri kombineret med prostatamassage og det er megalækkert og jeg får lov at komme i hendes mund. Det hele tog vel 40 minutter. Jeg nøjes sjældent kun med oralsex men her var det så lækkert at jeg slet ikke tænkte på at hamre min pik i fissen på hende.

 

I morgen står den på sightseeing med min søster men i overmorgen regner jeg med endnu et slag fisse i Graz.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...