bsmidt 5 Skrevet 21. December, 2014 Jeg har lige haft en super dejlig oplevelse sammen med Melanie fra PD. Hun er virkelig sød og rar, og man føler sig meget velkommen hos hende. Hun er super nærværende, og stemningen i rummet oser af sex. At hun så tilmed også har en sprød krop gør jo heller ikke oplevelsen værre. En halv time var bestilt og vi startede med at nusse og kysse lidt. Der gik ikke længe før min ene hånd fik lov til at gå på opdagelse mellem hendes ben. Tiden var nu moden til en omgang fransk til hende. Dette kunne jeg ha’ blevet ved med hele aftenen. For en i ……. hvor var det godt. Hun var med mig hele vejen. På med regnfrakken, og så var det ellers i gang. Det blev til et par stillinger inden det var slut. Hvis I gerne vil mødes med en super sød og nærværende pige, så er Melanie så absolut værd at overveje. Det er i hvert fald ikke sidste gang jeg besøger hende. http://www.privatdiskret.com/ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ceejay 19 Skrevet 22. December, 2014 Nu da Privat-Diskret er flyttet til Kjellerup, hvordan er parkeringsforholdene så det nye sted??? Er det diskret, eller hvordan...??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
martin4me 18 Skrevet 22. December, 2014 Veldig diskret....kan anbefalle det! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ceejay 19 Skrevet 22. December, 2014 Okay - tak. Lyder godt! Parkeringen i Bording var nemlig ikke såååå diskret igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
martin4me 18 Skrevet 22. December, 2014 (edited) Var der i dag...møtes Sasha...hun er deilig, kjempeflott kropp, snill, søt og trivelig å være sammen med. Stedet er diskret...det gjelder også parkering. Men litt uoversiktelig, dvs: dårlig sikt til høyre og venstre, når man kjører ut på veien igjen. Redigeret 22. December, 2014 af martin4me Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bsmidt 5 Skrevet 22. December, 2014 Huset ligger ude i absolut ingenting. Det er et godt stykke til de nærmeste naboer. Man holder inde i en gård, så bilen er relativt godt gemt af vejen. Du skal dog holde tungen lige i munden, da indkørslen kommer lige pludselig. Men stedet er mere diskret end det de havde i Bording. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg