Hop til indhold

Dejlige petit Frederikke.

Featured Replies

Skrevet

En virkelig dejlig oplevelse hos frække Frederikke. Var modig og nuppede en time for 1800 med dansk superfransk og ÆGTE kys. Blev modtaget af en smuk lille kvinde iført frækt lingeri og selvsidene. Fandt det virkelig frækt at Frederikke er en meget lille nips man kan manurere rundt med som det behager :D skøn stram fisse og varme blow's!! Kommer helt sikkert på besøg og dusker Frederikke igen snart.

Skrevet

Det lyder rigtig godt, men hvem er hun, og hvor er hun at træffe?

Har du evnt. et link?

Skrevet
  • Author

Er ny her på siden så har ikk fundet ud af at linke endnu. Men her er en kopi af annoncen :) fandt hende i Aalborg øst. SIDSTE CHANCE for besøg i Aalborg slutter kl 12!! Frække kæresteoplevelser med Frederikke ! +45 50 33 94 12 - 325 visning(er)

Oprettet idag kl. 00:37

Jeg er en petit naturlig nymfe med en SUPER fræk teen krop! Langt mørkt hår og en glød i øjet der tænder ;) tilbyder ikke anal og tager ikke mod hemmeligt nr. 1000for 30 min med dansk,blow, kys og kram

Skrevet

Når du skriver her på sitet, så får du en lille værktøjslinje over skrivefeltet.

Når du peger på de forskellige værktøjer, fremkommer der en lille pop-up, som forklarer, hvad det er til.

Midt på den nederste værktøjslinje er der noget, der minder om kædeled, og det er da også ved at klikke herpå, at du kan indsætte link.

Undertiden er det også nok bare at kopiere adressen og indsætte den direkte som tekst.

Pigen er desværre lidt uden for min geografi. :(

Men i øvrigt, VELKOMMEN HERINDE.

Skrevet
  • Author

Tak for info det vil jeg prøve studere lidt nærmere. Nu ved jeg self ikk hvor du er fra men hun snakkede om at i det nye år ville hun også begynde i Århus området. Ser frem til at lære siden bedere at kende, og hvad den har at byde på mere end anmeldelser om pigerne og steder. Vildt fed ide!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.