Hop til indhold
FanBoy

Isabella - Club Erotica

Recommended Posts

Tror de har blandet billeder af 2 (eller evt 3) forskellige piger sammen på Isabellas side på deres hjemmeside. Eller også er samme pige begyndt at optræde under flere navne på SAMME klinik (og har genbrugt en anden piges billeder). Håber de læser med her, så de kan få ryddet op i billederne/profilerne.

Og nej, Isabella har jeg vist ikke besøgt, men jeg har besøgt pigen bag nogle af de nyeste billeder på Isabellas profil.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg har besøgt Isabella!

Billederne er rigtig dårlige, synes jeg. Men Isabella er sød, forsigtig, meget lidt talende og rigtig lækker - alt sammen meget positivt i min bog.

Hun har en super god røv og et par små bryster, der er hjulpet lidt på vej - men er dejligt bløde.

Hun kysser en masse (og godt), hun blev sjaskvåd, da jeg slikkede hende og hun forstod at jeg ikke havde lyst til smalltalk under seancen - til gengæld var hun måske lige lovligt hurtigt oppe fra sengen og ude af døren efter at jeg var færdig....

Men STOR anbefaling herfra!

Del dette indlæg

Link til indlæg

På billederne har hun både sort hår og lyst hår. Glat hår og krøllet hår. Hvad passer bedst med virkeligheden?

Har i et bud på hendes højde cirka?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har også besøgt hinde et par gange dejlige personlighed og røv fræk hun skifter hår grave tit så det er derfor

Kan klart anbefale hinde vis man er til kys og intim øjenkontakt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest IsabellaHoney

Gammel tråd men alligevel sjovt at læse om sig selv. 

Alle billeder har altid været mig, sort, blond, krøllet, glat eller noget helt trejde. Jeg elskede skifte frisure som vinden blæst. griner

men tak for de pæne ord til alle søde daværende kunder og gæster. Savner det lidt en gang i mellem. Det var tider 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest IsabellaHoney

Jeg er tilbage i branchen jeg er at finde på sexy club i Gladsaxe fredag d.15 fra september kl 16-24 eller hos city girls søndag d. 17 fra 9-17 

Ring og book tid hvis i vil se mig skønne mænd

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest IsabellaHoney
Dane skrev, den 24.12.2014 at 11:50:

Tak. Havde i et bud på hendes højde?

Jeg er 170

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...