FanBoy 1 Skrevet 21. December, 2014 Hej Er der nogen der har haft fornøjelsen af Isabella på Club Erotica og vil dele ud af deres erfaringer ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dane 635 Skrevet 21. December, 2014 Tror de har blandet billeder af 2 (eller evt 3) forskellige piger sammen på Isabellas side på deres hjemmeside. Eller også er samme pige begyndt at optræde under flere navne på SAMME klinik (og har genbrugt en anden piges billeder). Håber de læser med her, så de kan få ryddet op i billederne/profilerne. Og nej, Isabella har jeg vist ikke besøgt, men jeg har besøgt pigen bag nogle af de nyeste billeder på Isabellas profil. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. December, 2014 Jeg har besøgt Isabella! Billederne er rigtig dårlige, synes jeg. Men Isabella er sød, forsigtig, meget lidt talende og rigtig lækker - alt sammen meget positivt i min bog. Hun har en super god røv og et par små bryster, der er hjulpet lidt på vej - men er dejligt bløde. Hun kysser en masse (og godt), hun blev sjaskvåd, da jeg slikkede hende og hun forstod at jeg ikke havde lyst til smalltalk under seancen - til gengæld var hun måske lige lovligt hurtigt oppe fra sengen og ude af døren efter at jeg var færdig.... Men STOR anbefaling herfra! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyren fra kbh 23 Skrevet 21. December, 2014 Hej Jeg har også været forbi. Rigtig naturligt sød og chamerende og i min bog en virkelig fræk krop. Hun virkede glad for øjenkontakt og kys Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dane 635 Skrevet 21. December, 2014 På billederne har hun både sort hår og lyst hår. Glat hår og krøllet hår. Hvad passer bedst med virkeligheden? Har i et bud på hendes højde cirka? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. December, 2014 Brunligt og halvkrøllet. Det er virkeligt nogle ubrugelige billeder.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dane 635 Skrevet 24. December, 2014 Tak. Havde i et bud på hendes højde? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
keddekok 1 Skrevet 7. April, 2015 Har også besøgt hinde et par gange dejlige personlighed og røv fræk hun skifter hår grave tit så det er derfor Kan klart anbefale hinde vis man er til kys og intim øjenkontakt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest IsabellaHoney Skrevet 15. Januar, 2023 Gammel tråd men alligevel sjovt at læse om sig selv. Alle billeder har altid været mig, sort, blond, krøllet, glat eller noget helt trejde. Jeg elskede skifte frisure som vinden blæst. griner men tak for de pæne ord til alle søde daværende kunder og gæster. Savner det lidt en gang i mellem. Det var tider Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest IsabellaHoney Skrevet 4. September, 2023 Jeg er tilbage i branchen jeg er at finde på sexy club i Gladsaxe fredag d.15 fra september kl 16-24 eller hos city girls søndag d. 17 fra 9-17 Ring og book tid hvis i vil se mig skønne mænd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest IsabellaHoney Skrevet 4. September, 2023 Dane skrev, den 24.12.2014 at 11:50: Tak. Havde i et bud på hendes højde? Jeg er 170 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McFarlane 262 Skrevet 5. September, 2023 Og du er stadig kun 25 år på sexy Club? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg